Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
hrana može pomoći

Liječnica otkrila što točno trebate jesti za vrijeme menstruacije

Žensko tijelo je izuzetno osjetljivo na hormone i zato je vrlo važno paziti što konzumiramo kako ne bismo poremetili ravnotežu

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 12.6.2019. u 16:50
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"Veliki igrač u ženskom tijelu je estrogen. Sam po sebi, ovaj hormon nije loš. Ali kad imate previše estrogena, stanje koje se naziva dominacijom estrogena, možete imati  glavobolje, povećanje težine, osjetljive grudi, bolove, razdražljivost i promjene raspoloženja", objašnjava liječnica Jolene Brighten za MindBodyGreen. Navela je hranu koja može pogoršati taj period u mjesecu i što sve trebate izbjegavati:

  • Hrana s visokim udjelom šećera, rafinirani ugljikohidrate, mliječni proizvodi i kofein može stvoriti neravnotežu šećera u krvi koja potiče ili pogoršava ove simptome tijekom mjesečnice.
  • Pesticidi s kojima se prskaju voće i povrće također nisu dobri za vaše hormone. 
  • Meso (osim organskog) i soja također mogu pridonijeti dominaciji estrogena. Konvencionalno uzgojene životinje dobiju mnoštvo hormona i antibiotika koje onda vi unosite. Poznato je da soja nema mnogo estrogena, ali ako se često jede može uzrokovati probleme.

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(Foto: Thinkstock)

Što je važno konzumirati tijekom mjesečnice?

  • Željezo i vitamin B

Hrana bogata željezom i vitaminima B12, B6 i folatima u većim količinama. Organski uzgojeno meso, lisnato povrće i avokado

  • Omega-3 masne kiseline

Konzumiranje hrane bogate omega-3 masnim kiselinama kao što su losos, sardine i inćuni može pomoći vašem tijelu u protuupalnim procesima, ali i poboljšati raspoloženje i smanjiti grčeve tijekom mjesečnice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • Povrće bogato vlaknima

Cilj je za svaki obrok napuniti barem pola tanjura povrćem kako biste osigurali da mnogo vlakana i hranjivih tvari koji smanjuju estrogen. Izbjegavajte povrće poput bundeve, graška i krumpira.

  • Hrana bogata magnezijem

Uključivanje hrane bogate magnezijem kao što su brazilski oraščići, špinat i indijski oraščić prije i za vrijeme menstruacije može pomoći kod smanjivanja grčeva, poboljšati san i smiriti vas.

Upravo se čita

Image
lažne covid potvrde

Više od 200 ljudi pod najvećom istragom Uskoka u našoj povijesti: Među osumnjičenima i Tony Cetinski?

Pročitajte još: 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Život i stil/ 12.6.2019. u 16:50
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Neugodan problem

Imate prištiće na grudima? Evo koji su mogući uzroci i što napraviti

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba