sve za nju / Listopad u znaku borbe protiv raka dojke

Image
Foto: Photos/ilustracija

Cilj je ovogodišnje kampanje potaknuti žene da budu podrška svojim prijateljicama i da zajednički krenu na pregled, s naglaskom na žene mlađe od 50 godina koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom prevencije.

1.10.2013.
17:31
Photos/ilustracija
VOYO logo

Udruga žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja, "SVE za NJU!" danas je predstavila kampanju "SVE za NJU!, najbolju prijateljicu" u sklopu koje će biti održan niz humanitarno-edukativnih aktivnosti u listopadu, mjesecu u kojem se tradicionalno u svijetu obilježava borba protiv raka dojke.

Cilj je ovogodišnje kampanje potaknuti žene da budu podrška svojim prijateljicama i da zajednički krenu na pregled, s naglaskom na žene mlađe od 50 godina koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom prevencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u 2011. od raka dojke oboljelo je 2126, a umrlo je 894 osoba. Podatak za 2012. još je alarmantniji jer je umrlo 1033 osoba, od toga 1018 žena i 15 muškaraca. Rak dojke i dalje drži neslavno prvo mjesto po broju oboljelih i umrlih žena.

Kao dio kampanje kojom se žele promijeniti ti pokazatelji, u pogon je danas u Zagrebu pušten "SVE za NJU!" tramvaj, a kampanju je došao podržati i gradonačelnik Milan Bandić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako smo današnjom akcijom spasili samo jedan život, onda smo napravili puno. Brojke o smrtnosti su prevelike i ne smijemo zanemariti važnost redovite brige o zdravlju", rekao je gradonačelnik prigodom puštanja tramvaja u promet.

Dva tramvaja će tijekom listopada u Zagrebu, u svrhu podizanja svijesti šire javnosti o važnosti redovitih pregleda i pravovremenog otkrivanja raka dojke, nositi promotivne plakate udruge „SVE za NJU!“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Središnji događaj kampanje održat će se 5. listopada na Cvjetnom trgu u Zagrebu, gdje će se dijeliti promotivni i edukativni materijali, prodavati proizvodi kojima će se prikupljati sredstva za rad Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka, a predviđen je i prigodni nagradni i zabavni program.

Budući da je rak dojke u izuzetno velikom porastu, kako kod mlade, tako i kod "starije" populacije žena, važnost ove preventivne kampanje je u djelovanju na više razina - od prve informacije o bolesti, važnosti i načinu samopregleda, do informacije o redovnom pregledu i Centru za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo