Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
dobro ih je jesti

Namirnice koje snizuju tlak: Pomoć koja dolazi iz prirode

Lijekovi, promjena prehrane i druge modifikacije životnog stila mogu smanjiti visoki krvni tlak. Ovaj zdravstveni problem povećava rizik od bolesti srca, moždanog udara i bolesti bubrega. Klikom na 'SLJEDEĆA' otkrijte koja hrana vam može pomoći u tome

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 13.11.2019. u 15:35

Prehrana je važna

Promjena prehrane može značajno smanjiti visoki krvni tlak. Istraživanja su pokazala da određena hrana može sniziti krvni tlak, i to odmah i dugoročno, piše Medical News Today.

1. Bobičasto voće

Borovnice i jagode sadrže antioksidacijske spojeve nazvane antocijanin, vrstu flavonoida. Istraživači su proveli veliko istraživanje na više od 34.000 ljudi s hipertenzijom. Otkrili su da oni koji su unosili antocijanin (uglavnom iz borovnica i jagoda) su za osam posto smanjili rizik za visoki tlak u odnosu na one koje nisu unosili antocijanin. Uživajte u bobičastom voću kao užini ili poslastici ili ih dodajte u zobene pahuljice i smoothieje.

(Foto: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
https://rtl-static.cdn.sysbee.net/image/borovnice-d3452549ad1c14f96a1cabc852434e67_view_article_new.jpg?v=20
1/7
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Nije toliko rijetko

Čini vam se da vam se urin pjeni? Evo koji su mogući uzroci

Pročitajte još

Image
Nije toliko rijetko

Čini vam se da vam se urin pjeni? Evo koji su mogući uzroci

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba