Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
moderna prehrana

Namirnice koje su obvezne u vašoj košarici ako ste na keto dijeti

Bez obzira jeste li potpuno početnik ili već imate iskustva u ovoja prehrani, ovaj će popis hrane za keto dijetu olakšati će vam pklan prehrane

Image
Foto: Pixabay
Život i stil/ 27.9.2019. u 16:35
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Kupovina namirnica ako ste na keto dijeti može biti malo nezgodna. Mnoge prerađene namirnice nisu dozvoljene, a čak i neke određene namirnice pune škroba. Tanjur trebate napuniti hranom s niskim udjelom ugljikohidrata te namirnicama kao što su meso, morski plodovi, proizvodi bez škroba i zdrave masti.

1. Morski plodovi i riba

Dodajte u košaricu: divlji losos, sardine, skuše, škampi, rakovi, tunjevine, dagnje, bakalar.

"Držite se visokokvalitetnih bjelančevina poput morskih plodova divlje ili ekološki uzgojene hrane", kaže Pegah Jalali, nutricionistkinja iz Middleberg Nutritiona za Health. Ova hrana odličan je izvor zdravih masti poput omega-3 masnih kiselina, kao i drugih hranljivih sastojaka poput proteina i selena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

2. Povrće s niskim udjelom ugljikohidrata

Dodajte u košaricu: rikula, špinat, patlidžan, šampinjoni, brokula, cvjetača, tikvice, paprika, komorač, kupus, celer, kelj.

Upravo se čita

Image
GASTRO FANTAZIJA

Isprobajte recepte Antonije Pedišić i glavno jelo od 'vražje matere': 'Ovo je bilo 10 klasa iznad svega'

"Povrće s niskim udjelom ugljikohidrata ima puno vlakana, vitamina, minerala, antioksidanata i još mnogo toga", kaže Jalali.

3. Voće s niskim udjelom šećera

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dodajte u košaricu: avokado, kupine, maline, borovnice, jagode, kokos, limun i limeta.

Ovi plodovi sadrže puno manje ugljikohidrata u odnosu na jabuke, kruške, banane, ananas, papaju, grožđe i voćne sokove.

4. Meso, perad i jaja

Dodajte u košaricu: piletina, puretina, govedina, divljač, svinjetina, janjetina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Mesni proizvodi čine veliki dio keto prehrane, ali stručnjaci naglašavaju važnost kvalitete.

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(Foto: Thinkstock)

5. Mliječni proizvodi

Dodajte u košaricu: maslac, sir, skuta, obični grčki jogurt, vrhnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Mliječni proizvodi su dobar izvor zdravih masti, bjelančevina i kalcija.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Česta ljetna boljka

Hrana za proljev: što jesti, a što izbjegavati

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba