Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Zdrava trudnoća

Ostanite fit i u trudnoći: 5 učinkovitih vježbi koje možete izvoditi i s trbuščićem

Redovita tjelovježba za vrijeme trudnoće može poboljšati zdravlje i omogućiti lakši porod

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 10.7.2018. u 9:40
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Mnoge se žene boje da će se njihove svakodnevne rutine u potpunosti promijeniti s trudnoćom, ali to ne mora biti tako. Tjelovježba, na primjer, je idealan način očuvanja vlastitog zdravlja i kondicije, ali i bebinog. 

Vježbanje vam diže energiju. poboljšava raspoloženje i izdržljivost, a spriječava zatvor i umor. 

Vježbanje u trudnoći trebalo bi biti lagano, a morate znati kada je potrebno zaustaviti se i predahnuti. 

Donosimo vam 5 vježbi uz pomoć kojih ćete održati liniju i učiniti dobro za svoje tijelo i bebu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

1. Brzo hodanje

Neke žene nisu imale običaj vježbanja ni prije trudnoće. Ako je to slučaj, brzo hodanje po naselju je idealni način za prilagodbu na vježbanje. Hodanje osigurava kardiovaskularnu aktivnost bez puno opterećenja na zglobove, a možete 'vježbati' bilo gdje. 

Budući da za vrijeme teže održavate ravnotežu, birajte mekše površine za hodanje i nosite odgovarajuću obuću. 

Upravo se čita

Image

Željka otkrila da ju je muž ostavio zbog druge, a onda je izgubila i mamu: 'Kažu da sam draga, ali želim biti seksi!'

2. Plivanje

Plivanje i vježbanje u vodi dopušta veći raspon pokreta, a nema intenzivnog pritiska na koljena i zglobove. Vježabanje u vodi može biti lakše jer 'skida' težinu. Plivanje, hodanje u vodi i lagani 'vodeni' aerobik mogu djelovati blagotvorno na vaše zdravlje. Međutim, izbjegavajte skakanje i ronjenje jer to može naštetiti abodmenu. 

Image

Trudnica vježba

Foto: Thinkstock.com
Image

Trudnica vježba

Thinkstock.com

(FOTO: Thinkstock)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

3. Stacionarno bicikliranje

Možda je vaša omiljena aktivnost bicikliranje, ali vas spriječava strah od pada i ozlijede bebe. Ne morate se odviknuti bicikla, već uložite u stacionarni bicikl. Bickliranje lagano ubrzava otkucaje srca, a bicikl drži težinu tijela. 

4.  Joga

Prenatalna joga pomaže u očuvanju zglobova i doprinosi održavanju fleksibilnosti. Joga rasteže mišiće i poboljšava cirkulaciju krvi, a djeluje opuštajuće. Iz tih razloga prenatalna joga pomaže trudnicama u održavanju stabilnog krvnog tlaka. Tehnike disanja koje učite na jogi mogu biti korisne i za vrijeme poroda jer ćete se lakše smiriti.

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock) 

5. Lagani aerobik

Aerobik jača srce i pluća, a u isto vrijeme održava tonus mišića. Aerobik niskog intenziteta isključuje skakanje i brzo trčanje, a ograničava pritisak na zglobove i pomaže u održavanju ravnoteže. Ako vježbate aerobik u trudnoći, možete spriječiti da vam mjehur 'popusti' zahvaljujući jačanju mišića zdjelice. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Život i stil/ 10.7.2018. u 9:40
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Nakon, ne prije

Bolne grudi nakon menstruacije: koji su mogući razlozi

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba