Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
zaista je jednostavno

Pet načina kako da održite vašu vaginu mladom

U posljednih nekoliko godina sve je popularniji zahvat pomlađivanja vagine. No, to sve možete napraviti i prirodno

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 3.7.2019. u 15:22
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Kao što nastaju neželjene borice na licu, tako i naši intimni dijelovi s vremenom počinju stariti. Iako postoji milijun proizvoda kojima održavamo mladoliki izgled lica, vaginu prepuštamo samoj sebi. 

"Ginekolozi sa svojim pacijenticama ne pričaju o tome, stoga su žene šokirane kada se njihova vagina počinje s godinama mijenjati", rekla je ginekologinja Karen Boyle, piše portal Health. 

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock) 

Već u dvadesetima djevojke mogu početi gubiti masnoću u vanjskim stidnim usnama. "Ta područja često počinju visjeti, što znači da je došlo do gubitka volumena", nastavila je. Mnogo je razloga zašto vaginalno pomlađivanje postaje sve popularnije - u SAD-u je u samo godinu dana postotak porastao za čak 64%. No, ne morate se podvrgavati plastici jer postoje i prirodni načini za očuvanje svoje vagine. Saznajte ih u nastavku. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

1. Izbjegavajte neprestana variranja u kilogramima 

Ako se neprestano debljate i mršavite, lako je moguće da će se i vaša vagina opustiti. Važno je, također, održavati zdravu tjelesnu težinu - ako ste previše mršavi, privatni dijelovi mogu izgledati starije nego što jesu kao što je to problem i sa licem. Jednostavno, nemate dovoljno masnog tkiva u tijelu. 

2. Prakticirajte Kegelove vježbe 

Vrlo ste vjerojatno već i čuli za ovu vrstu vježbi koje ojačavaju dno zdjelice, ali i oporavljaju tonus mišića nakon porođaja. Učvršćuju vaginu, no za rezultate morate ih raditi često, a u tome žene neprestano griješe. Rutina glasi - stegnite mišiće dna zdjelice pa ih opustite i tako 100 puta u komadu tri puta dnevno. 

Upravo se čita

Image
INTERVJU ZA RTL.HR

Hana Sokač iz 'Života na vagi' o nevjerojatnoj transformaciji: 'Promijenila sam baš sve, kroz tijelo gradim zdravlje'

3. Zamijenite uredsku stolicu loptom za pilates 

Čak je dovoljno da ovu zamjenu napravite 15 minuta dnevno, a to zaista nije mnogo. Sjedenje na pilates lopti tjera mišiće zdjelice na stezanje bez da vi to sami uopće radite. "Kao da ništa ne radite, a ima ogroman učinak", rekla je Boyle. 

4. Budite seksualno aktivni 

Ako niste stimulirane "dolje" i ako ne dolazi do povećanja protoka krvi u tom području, tkivo i mišići se mijenjaju. Plus, ako pokušavate zatrudnijeti dobivate i bonus: sperma ima anti-aging svojstva zahvaljujući hormonima, masnim kiselinama i protuupalnim spojevima. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

5. Ne koristite jake sapune 

Korištenje preagresivnih sredstava za čišćenje može samo dodatno narušiti pH vaše rodnice i donijeti vam nove probleme od gljivičnih do bakterijskih upala. "Često možete vidjeti žene sa suhom kožom lica zbog prekomjernog korištenja proizvoda koji isisavaju vodu iz stanica. To se moće dogoditi i "tamo dolje"", rekla je ginekologinja. 

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Ublažite simptome

Nizak krvni tlak u trudnoći: koji su uzroci i kako ga povisiti

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba