Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Temperature se penju

Pripremite tijelo iznutra kako biste dobili brončani ten

Ljeto samo što nije, a priprema tijela treba početi tjednima ranije

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 3.6.2019. u 9:20
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Temperature se konačno penju, a sunčani dani postaju učestaliji. Mnogi od nas pohrlit će u solarije kako bi dobili temeljnu boju i tako se pripremili na sunčanje. Međutim, postoji i zdraviji način pripreme kože, a sve počinje iznutra. 

Evo što bismo trebali unositi dok sunce nije doseglo vrhunac. 

1. Željezo 

Pobrinite se da dobivate dovoljno željeza. Nedostatak željeza uzrokuje umor, slabije kognitivne vještine i blijedu kožu. Željezo pomaže sa crvenim krvnim stanicama i opskrbljuje tijelo kisikom. Učinkovita apsorpcija željeza obvezna je kako bismo dobili imali lijepi ten. 

(FOTO: Thinkstock)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

2. Beta karoten

Beta karoten je prirodni pigment bez kojeg niti jedna preporuka za brončani ten ne može proći. Ovaj spoj najčešće se povezuje s mrkvom koja je bogata njime, ali nalazi se i u batatu, špinatu, crvenim paprikama i breskavama. Štiti kožu od štetnih UV zraka te dokazano ubrzava sposobnost kože da 'uhvati boju.'

3. Astaksantin

Astaksantin također pripada karotenoidima i zapravo je crveni pigment koji se nalazi u živim organizmima. Najbogatija hrana astaksantinom su škampi, rakovi i jastozi. Njegova ključna funkckija je to da štiti od UV zračenja i tako onemogućuje oštećenje tkiva zbog sunčanja zbog čega lakše zadržavamo brončani ten.

Upravo se čita

Image
ISKRENO O SVEMU

Potresna ispovijest Sanje iz 'Pet spojeva tjedno': 'Mama me ostavila na Božić, s njom sam dan danas na sudu'

(FOTO: Pexels)

4. Hidratacija

Unutarnja hidratacija je od izuzetnog značaja i niti jedna krema neće nadoknaditi hidrataciju kože bez dovoljnog unosa tekućine. Pokušajte piti što više vode, prirodnih povrtnih sokova, kokosove vode ili biljnih čajeva. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

5. Ključne namirnice

Izbjegavajte:

  • rafiniranu hranu
  • šećere
  • biljna ulja
  • žitarice
  • šećere

Konzumirajte: 

  • kvalitetne izvore zasićenih masti
  • hranu bogatu omega tri kiselinama
  • lisnato zeleno povrće
  • 2 žličice paste od rajčice dnevno - pomaže s opskrbom likopenima

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
jednostavno do zdravlja

Kako povećati željezo u krvi: poboljšajte krvnu sliku pomoću hrane

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba