slušanje tijela

Savjeti kako prirodnim putem doći do hormonske ravnoteže u tijelu

Pročitajte što je sve moguće napraviti kako biste se osjećali zdravo i kako bi vaši hormoni bili u ravnoteži

Image
Foto: www.profimedia.hr
Život i stil/ 24.4.2019. u 14:45

Ponekad su slušanje vlastitog tijela i proaktivne promjene u prehrani i načinu života pravi odgovor za hormonalnu ravnotežu u organizmu. Pročitajte što je sve moguće napraviti kako biste se osjećali zdravo i poletno.

1. Šećer neka bude samo povremeno u vašoj prehrani

Šećer je hormonska bomba. Pogotovo za one hormone koji upravljaju našom težinom, osjećajem gladi i ravnotežom šećera u krvi, kao što su inzulin, leptin i grelin. Sve manje postaju učinkoviti kada konstantno jedete šećer. Hormoni u metabolizmu određuju koliko ćemo dobro sagorijevati masti, ali imaju ogroman utjecaj na razinu energije i menstrualne cikluse. Otpornost na inzulin i leptin ne samo da vas potiče na pohranjivanje masti, nego i povećavaju upalu i utječu na razinu estrogena i testosterona.

Počnite gledati na šećer kao na povremenu poslasticu. Uvjerite se da hrana koju jedete poput kave, jogurta, oraha i mliječnih proizvoda nije zaslađena ili da ima nisku razinu šećera.

2. Konzumirajte puno povrća

Image
serotonin

Hormon sreće može se povisiti i prirodnim načinima

Image
serotonin

Hormon sreće može se povisiti i prirodnim načinima

Brokula, cvjetača i kelj pomažu kod čišćenja viška hormona u tijelu, čine prirodni detoks. Sadrže dva snažna bioaktivna spoja koji sudjeluju u tom procesu, a oba pomažu u poboljšanju zdravlja crijeva, što rezultira boljim zdravljem hormona. Pokušajte konzumirati 3 do 5 šalica ovog povrća svaki dan.

Upravo se čita

Image
potresne snimke

Objavljene audiosnimke Matijanićevih poziva: 'Ako za pet dana budete i dalje imali fibru i teže disali, dođite'

3. Budite realni kada se radi o razini stresa

Vjerojatno ste čuli da kronični stres može poremetiti vašu ravnotežu hormona, ali možda niste shvatili da to čini i pretjerano vježbanje ili ekstremna prehranu (kao prehrana s niskim udjelom ugljikohidrata). Smanjenje tjelesnog stresa, ali i emocionalnog je vrlo važno za zdravlje. Jeste li znali da odlazak u prirodu može učiniti čuda za vaše tijelo?

4. Zdravlje crijeva

Možda vam se ovo čini čudnovato, ali zdravlje vaših crijeva je vrlo važno za ravnotežu hormona. Jeste li znali da bakterije u crijevima reguliraju estrogen, progesteron i testosteron? Zdrave bakterije u crijevima također mogu suzbiti autoimuna protutijela štitnjače kao što su ona u Hashimotovom.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Život i stil/ 24.4.2019. u 14:45

Više s weba

Pročitajte još

Image
Što može biti

Primijetili ste krv u stolici? Ovo je 11 mogućih uzroka rektalnog krvarenja

Više s weba