Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Ukusno, a zdravo

Uhvatila vas je glad, a ne želite prekršiti dijetu? Nutricionistica otkrila odličan trik

Ovaj trik možete koristiti i ako ujutro ne stignete doručkovati, a roditelji male djece već imaju sve što im treba u kuhinji

Image
Foto: Thinkstock
Hina/ 12.2.2019. u 8:25
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Opet ste od kuće na posao otišli bez doručka? Još jedan dan na poslu bez dovoljno vremena za mirnu pauzu za ručak?

I eto trenutka u kojemu se protiv iznenadne gladi borite velikim sendvičem bogato 'nafilanim' suhomesnatim proizvodima, masnim sirom i istim takvim preljevom. 

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

"Nepotrebno je isticati da je takav obrok prepun kalorija, kruh je najčešće napravljen od bijelog brašna, a preljev je od remulade na bazi majoneze ili visokokaloričnog sira", kaže berlinska nutricionistica Sarah Tschernigow, koja vodi vrlo popularan blog o prehrani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Kada je posrijedi prehrana "s nogu" na koju smo često prisiljeni, blogerica ima tri savjeta kojih biste se po njezinu mišljenju trebali pridržavati.

Kako odoljeti sendviču u pekarnici na tramvajskoj stanici?

Upravo se čita

Image
EMISIJA 'KAD SMO BILI MALI'

Znate li tko je glazbenica s fotografije? Snimala je s pokojnim Oliverom, a danas također osvaja glazbenu scenu

"Najčešće se u blizini nalazi i supermarket ili neka manja trgovina koju biste trebali potražiti. Ondje možete kupiti zdrave namirnice poput voća, gotovih salata i povrća", kaže Tschernigow, koja osobno favorizira cherry rajčice.

"Hrana je u takvim trgovinama najčešće već zapakirana. Brzim pregledom popisa sastojaka ustanovit ćete što ćete unijeti u organizam, za razliku od obroka koje kupujete u pekarnicama ili snack barovima. Što je popis kraći i razumljiviji, proizvod je kvalitetniji."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

No, onima odvažnijima insajderski prijedlog Sare Tschernigow je - dječja hrana.

Dječji pire u borbi protiv napada gladi?

"Da, dobro ste pročitali. U trgovinama možete pronaći staklenke s usitnjenim bananama, mangom ili jabukama. Dakle, jednostavan voćni pire. Kašice su to najčešće poput smoothieja i nisu preslatke, s obzirom na to da hrana za bebe i malu djecu rijetko sadrži aditive", kaže Tschernigow.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Nutricionistica u svojoj torbi uvijek nosi praktičan set pribora za jelo za kampiranje koji ne zauzima puno prostora.

Kako da osobe koje ne vole voće i povrće spriječe iznenadnu glad?

"Odgovor je jednostavan: mješavinom orašastih plodova i sušenog voća. Te su namirnice zasitne i pune zdravih masnoća poput omega-3 masnih kiselina", kaže Tschernigow te preporučuje da se pojede onoliko orašastih plodova i sušenog voća koliko ih stane u šaku. 

I još jedan trik. Sarah za 'prvu pomoć' u slučaju gladi u torbi uvijek nosi tvrdo kuhano jaje koje je, kako ističe, zasitnije od kruha od cjelovitog zrna. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Važan hormon

Nizak progesteron: koji su uzroci i moguće komplikacije

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba