Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
za svaki dan

Vježbe za stražnjicu: Kako najbrže učvrstiti stražnjicu i bedra?

Vježbe za stražnjicu treba redovito raditi kako bismo poništili štetne posljedice sjedilačkog načina života

Image
Foto: www.profimedia.hr
Život i stil/ 16.9.2019. u 14:35
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Vježbe za stražnjicu jedan su od najučinkovitijih način da sačuvamo zdravlje leđa i kukova. Mišići stražnjice najveći su mišići u tijelu i imaju veliku ulogu u pravilnom držanju, hodanju i trčanju. Dugotrajnim sjedenjem mišići slabe zbog čega dolazi do bolova u križima, išijasa, a uzrokuju i probleme s kukovima i koljenima.

Šest vježbi i sto ponavljanja - imamo 'recept' za čvrstu stražnjicu

Kako bismo učvrstili ove mišiće važno je redovito izvoditi vježbe za stražnjicu. Evo najučinkovitijih:

  • Čučnjevi

Kod čučnjeva je najbitnije pravilno ih izvoditi, a to ćemo naučiti ako ih u početku izvodimo okrenuti prema zidu. Zid će nam pomoći da korigiramo položaj, odnosno da ne prelazimo koljenima i bradom liniju nožnih prstiju. U ovom čučnju koljena ne dodiruju zid. Kada bez poteškoća ovladamo ovom temeljnom tehnikom spremni smo za sve vrste čučnjeva, no dovoljno je kombinirati klasični i duboki. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • Podizanje stražnjice

Legnite na leđa, noge savijte u koljenima, ramena podvucite, ruke ispružite uz tijelo, dlanovima okrenutima prema dolje. Stražnjicu podignite tako da u ravnini s koljenima i ramenima čini "dasku" i zadržite nekoliko sekundi položaj te vježbu ponovite u serijama po deset, tri puta. 

Upravo se čita

Image
OTVORILA DUŠU

Marina iz 'Pet spojeva tjedno': 'Nisam u dobrim odnosima s ocem svog djeteta, i trudnoću sam prolazila sama'

  • Vježbajte dok perete zube

Zube peremo tri minute što je i više nego dovoljno za vježbe za stražnjicu. Stanite uspravno, iskoračite desnom nogom unatrag, a lijevom otiđite u blagi čučanj. Desnu nogu podignite od poda deset puta, kao da njome zamahujete unuatrag. Potom promijenite nogu i isto učinite s lijevom. Vodite računa da su vam aktivni trbušni mišići te da ne postoji pritisak u donjem dijelu leđa. 

Vježbajte s Monikom Imerović: Uz ove vježbe jednostavno ćete oblikovati noge

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • Bonus

Ne zaboravite umjesto dizala koristiti stubište, preskakati po dvije stepenice, hodati umjesto voziti se automobilom te iskoristiti svaku priliku za vježbanje. 

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
pomoć iz prirode

Čajevi za iskašljavanje: Kako ublažiti kašalj i grlobolju

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba