Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
istegnite se u par minuta

Za sve one koji rade u uredu trener Vedran Spevan pripremio je 6 idealnih vježbi istezanja

Često podcjenjujemo istezanje, no ono je vrlo bitno kako bismo ostali gipki, prevenirali ozljede i bolove koji se zbog sjedilačkog načina života najčešće javljaju u leđima i vratu

Život i stil/ 29.11.2019. u 11:35
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču


Fitness trener Vedran Spevan pripremo je vježbe istezanja cijelog tijela, a osobito su dobre za ljude koji većinu vremena sjede na poslu jer će kroz njih razgibati kukove, zdjelicu i leđa. Preporučuje se raditi ih svakodnevno. Sve vježbe istezanja pogledajte u videu. 

Vedran Spevan: 'Važno je konstantno pomicati granice jer jedino tako ćemo ostvariti svoje želje'

1. Istezanje vrata

Sjednite na pod ili stolicu, izravnajte leđa te spustite jedno rame. Nagnite glavu u suprotnu stranu te dlanom privucite uho što bliže drugom ramenu. Budite blagi i osjećajte ugodno istezanje vrata. Izvedite iste pokrete i na drugu stranu. Zadržite svaku stranu po 20 do 30 sekundi te sve ponovite tri puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

2. Torakalna rotacija - ležeći položaj

Legnite na leđa i prebacite jednu nogu preko druge gurajući koljeno prema podu dok istovremeno zadržavate oba ramena i lopatice čvrsto na podu. Na taj način ćete se maksimalno rotirati u području kralježnice te istegnuti mišiće trupa.  Zadržite svaku stranu po 20 do 30 sekundi te sve ponovite dva do tri puta.

Upravo se čita

Image
peti dan reforme smeća

FOTO Inspekcija RTL.hr-a: Smeće u plavim vrećicama ne baca skoro nitko. Teško ih je i kupiti, jedva smo ih našli

Image
Foto: Goran Horvatinec
Image
Goran Horvatinec

(FOTO: Goran Horvatinec)

3. Iskorak s koljenom na podu - istezanje pregibača kuka

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Iskoračite i spustite stražnje koljeno na pod. Kuk gurajte što više naprijed prema peti prednje noge. Osjetite istezanje mišića s prednje strane kuka koji su zaslužni za stabilizaciju tijela prilikom svih pokreta poput hodanja te frontalno podizanje nogu, a koji dosta pate rade sjedilačkog posla i neaktivnosti. Zadržite položaj 40-ak sekundi, zamijenite nogu te ponovite isto još jednom na obje strane.

Jednostavno, a itekako učinkovito: Zašto je istezanje ključno za zdravlje tijela? 

4. Torakalna rotacija – klečeći položaj

Postavite koljena ispod kukova, istegnite jednu ruku na pod prema naprijed, a drugu provucite ispod nje postavljajući rame na pod. Pokušajte dobiti osjećaj kao da želite nešto dohvatiti u daljini kako bisto što više rotirali kralježnicu u ovom položaju. Zadržite položaj 20 do 30 sekundi, zamijenite stranu te ponovite isto još jednom na obje strane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

5. Cat – Cow

Postavite se u klečeći položaj tako da su koljena direktno ispod kukova, a dlanovi ispod ramena. Napravite veliku grbu, postavite bradu na prsa i gurajte pod od sebe. Zadržite položaj 15-tak sekundi te zamijenite u drugu pozu zabacujući glavu i podižući prsa prema naprijed. Ponovo zadržite 15-tak sekundi i napravite promjenu poza još 3 puta.

6. Kobra

Legnite na trbuh i postavite dlanove kraj prsiju. Zadržite laktove uz tijelo te podignite prsa od poda. Zadržite 10-tak sekundi te se još više gurnite od poda zabacujući glavu prema nazad. Ponovo držite poziciju 10-tak sekundi te se lagano spustite prsima na pod. Ponovite vježbu ukupno tri puta kako biste dobro istegnuli cijelu prednju stranu tijela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Video je sniman u dvorani Forma Fit Factory kojima zahvaljujemo na ustupljenom prostoru.

Život i stil/ 29.11.2019. u 11:35
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
stiže roda

Što znači lažna menstruacija i kako je razlikovati od prave

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba