Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
mjera je bitna

Znate li koliko badema dnevno smijemo pojesti?

Neizmjerno je bolje umjesto vrećice čipsa uz dobar film pojesti zdjelicu badema. No, ni to nije preporučljivo. Evo zašto

Image
Foto: Pixabay
Život i stil/ 14.9.2018. u 8:55
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Bademi spadaju u namirnice izuzetno dobre za zdravlje. Iako obiluju mastima, sadrže i mnogo proteina i vlakana, antioksidansa, minerala i vitamina. Ipak, postoji mjera koje bismo se trebali držati u konzumaciji badema, a to nije puna zdjelica koju ćemo pojesti dok navečer gledamo neki dobar film.

"Sigurna" količina badema  je između 30 i 40 grama, što je otprilike od 23 do 40 komada. Evo zašto. 30 grama badema sadrži 164 kalorije, šest grama proteina, 14 grama masti (od čega je jedan gram zasićnih masnih kiselina), šest grama ugljikohidrata, tri grama vlakana i gram šećera. 

Stoga, ako pojedemo 30 grama badema u organizam ćemo unijeti 164 kalorije, što znači da 100 grama badema ima četvrtinu preporučene dnevne doze. Nekako vjerujemo da ne živite samo na bademima... pa je to jedan od razloga da ne pretjerujete s njima, osobito ako želite skinuti pokoji kilogram.

"Bademi su bogati monozasićenim masnim kiselinama koje su dobre za srce. One snižavaju loš kolesterol i podižu dobar ", kaže nutricionistica Grace Derocha za Women's Health te dodaje kako su bademi zaista odlična namirnica, a najviše ćemo izvući iz njih budemo li ih jeli u odgovarajućim količinama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Upravo se čita

Image
JESTE LI GA PREPOZNALI?

Toma u slobodno vrijeme statira, snimio je reklamu s Lille, ali i s Oliverom Dragojevićem: 'Time se bavim 17 godina'

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
a nisu noćne more

Budite se s intenzivnim otkucajima srca? Ovo su najčešći razlozi zašto vam se to događa

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba