'Ako mogu ja bez janjetine, može svatko', tvrdi Rimac / 'Nemoguća hrana': nova kampanja bezmesnih burgera koju podržava i Mate Rimac

Image
Foto: Twitter

Hoćete li se odreći gušta i podržati kampanju ili Vam je svejedno za 150 milijardi životinja godišnje jer smatrate da je to 'krug života'?

24.5.2018.
20:21
Twitter
VOYO logo

Kalifornijska tvrtka 'Nemoguća hrana', u originalu 'Impossible foods', pokušava nagovoriti ljude da 'zagrizu' na bezmesne hamburgere koji sadrže krumpir, pšenicu, kokosovo ulje kao i neke druge sastojke. Projekt je osnovan 2011. godine, a takvi se 'zalogaji' mogu pronaći u preko 1300 restorana diljem SAD-a, kao i u Hong Kongu, prenosi CNN. Glavna motivacija projektu bila je zaštita okoliša i zdravlja.

Dr. Pat Brown, inače osnivač tvrtke, znanstvenik je, a prethodno je radio kao profesor na odjelu biokemije medicinskog fakulteta na Stanfordu. Stvorio je 'nemoguće meso' bez mesa, što mu je i dalo ime za tvrtku. Kompanija tvrdi kako je ispuštanje stakleničkih plinova ovih burgera oko 87% niže od onih iz redovitih 'kravljih' burgera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brown vjeruje kako će ovi hamburgeri do 2035. godine u potpunosti zamijeniti obične. U Hong Kongu vjeruju da će, uz ovaj projekt, dobro proći i pljeskavice napravljene od soje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo je ovu kampanju i njen cilj, podržao i Mate Rimac

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja sam meso jeo tri puta na dan. Iz Livna sam, gdje se veličina sreće i zabave mjeri u tome koliko se janjaca okrene tu noć, pa sam svejedno uspio."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Probajte i Vi, kako kaže Rimac, čisto radi brojeva koji nalažu da 150 milijarda životinja ugiba radi našeg 'gušta'.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo