Ostani doma
dm svijet
Izvucite maksimum iz treninga vježbajući u ovo doba dana
Pexels

Kontinuitet u vježbanju bitan je kako bismo došli do faze u kojoj trening odrađujemo automatski

Podijeljena su mišljenja o tome koje je vrijeme najbolje za trening. Nekim ljudima više odgovara jutro, dok je drugima bolje vježbati u večernjim satima. Istraživanje provedeno u Medicinskoj školi Brown Alper u SAD-u i objavljeno u časopisu Obesity  pokazalo je da vrijeme kad ćemo trenirati trebamo birati ovisno o našim ciljevima. Studija je otkrila poveznicu između perioda kada vježbamo i kontinuiteta u treninzima, a pokazalo se da je jutro po tom pitanju bolje.

U istraživanju je sudjelovalo 375 odraslih osoba koje su u godinu dana izgubile 13 kilograma zahvaljujući redovitim treninzima (najmanje dvaput tjedno). Većina njih, 68 posto uvijek je vežbala u isto doba dana, a 47,8 posto to je činila u rano jutro. 

Preporučeno za tebe

(FOTO: Pexels)

Naime, u jutro je tijelo odmorno i puno energije pa je lakše odraditi trening, a time je i veća vjerojatnost da ćemo i iduće jutro učiniti isto, odnosno održati kontinuitet u vježbanju. 

Kontinuitet u vježbanju bitan je kako bismo došli do faze u kojoj trening odrađujemo automatski, odnosno ne trošimo energiju na to da se nagovorimo na vježbanje, veća automatski idemo.

Štoviše, riječ je stanju u kojem nas nešto vuče iz kreveta i tjera na stazu, iako mozak želi još malo spavati. O ovom osjećaju pisano je 2016. u časopisu Health Psychology Review, u kojem stoji da je tjelesna aktivnost djelomično nesvjesni proces.

Kako bismo došli do ove faze važan je kontinuitet, a njega ćemo lakše postići ako nam nije preteško odlaziti na treninge. S obzirom da je ujutro lakše vježbati, jutro je bolje za početnike. 

Pročitajte još:

 Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

 

Reci što misliš!