Ostani doma
Dobre ideje
Istina o ženskom znaku za WC: Ne, to nikada nije ni bila haljina!

Na konferenciji 'Djevojke u tehnologiji' kompanija Axosoft je otkrila kako se nikada nije radilo o haljini, nego ženska silueta zapravo nosi plašt jer je superjunakinja

Vezana vijest

Multitasking
Potkrijepila znanostTko je bolji u multitaskingu: žene ili muškarci? Napokon imamo odgovor

Kompanija Axosoft otkrila je pravu istinu iza silueta koje stoje obješene na vratima toaleta. Naime, vjerojatno vam je poznato da, kada idete na toalet u nekom javnom prostoru, provjeravate znak na vratima. Najčešće je to silueta žene, koju raspoznajemo prema trokutu koji označava suknju, dok muškarca prepoznajemo prema 'nošenju hlača'.

Međutim, na prošlotjednoj konferenciji Djevojke u tehnologiji Axosoft je otkrio kako se nikada nije radilo o haljini, nego ženska silueta zapravo nosi plašt jer je superjunakinja.

"U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", priopćeno je iz kompanije. "Kada vidimo žene na drugačiji način, vidimo i cijeli svijet na drugačiji način", dodali su.

Vezana vijest

modcloth
Volite svoje tijeloSvaka žena može biti model, a to je neobičan brand i pokazao

Stoga, reinovacijom klasičnog znaka na zahodima počela je cijela kampanja kojoj je cilj privući što više žena u područja znanosti i tehnologije. Osim što se malo žena uopće odluči baviti takozvanim muškim poslovima, seksizam u industrijama vezanim uz znanost, tehnologiju i matematiku već desetljećima navodi žene na promjene karijere.

Prema Harvardovoj studiji, čak 41 posto žena napušta industriju nakon 10 godina rada, za razliku od samo 17 posto muškaraca. Kao razlog daju objašnjenje da karijere njihovih kolega konstantno napreduju, dok njihove stagniraju. Vrijeme je da dekonstruiramo rodne predrasude i stereotipe do kraja i krenemo zajedno graditi pravedniji svijet.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!