Kolumne / Ivana Barišić
Nutricionistkinja Ivana Barišić: 'Povratak u stvarnost i moj sedmodnevni plan prehrane'
Privatni album

Kako bih poštedjela svoj organizma 'tihog' stresa, odmah krećem po redu, planu i programu (zdravog) healthy lifestylea

Ponedjeljak prvi radni dan nakon kvalitetnog godišnjeg odmora, prirodno buđenje organizma prekinuto je zvukom budilice u 6:45! Kao i većini, gušt su mi povratak u civilizaciju i određene rutine (koje život znače) kao što su odlazak kod frizera, na manikuru, u gym, zatim ispijanje kavice s dragim ljudima koje nisam dugo vidjela... Taj osjećaj zadovoljstva je neprocjenjiv. No onaj mrski dio oko gradskog stresa treba sada preživjeti.

Organizam se dovoljno opustio i nagle promjene ritma i tempa, velik su šok koji mi, doduše, ne osjetimo, ali naše tijelo pamti. Kako bih poštedjela svoj organizma "tihog" stresa, odmah krećem po redu, planu i programu (zdravog) healthy lifestylea. Sve je stvar DOBROG planiranja i organizacije vlastitog vremena i prioriteta. Uvodim odmah svoj personalizirani plan prehrane!

(Foto: Privatni album)

DORUČAK:

  • 1 šalica crne kave
  • 3 komada rižinog krekera
  • 2 jušne žlice humus namaza
  • Na izlazu iz kuće obavezni dodatak su mi orašasti plodovi koji mi služe kao brzi snackovi do vremena za ručak. 

RUČAK (sastanak u restoranu):

  • bijelo pureće meso sa žara
  • miješana salata začinjena prema želji
  • pečeni batat
  • izbjegavam ketchep, majonezu, kremaste umake... jer su teški i čine me umornom i tromom.

Betonsko opterećenje za moj organizam!

Eh sada sam tijelo dovoljno napunila energijom da se mogu pojaviti na treningu kod svoje omiljene trenerice Ivane S. Treninge mi pomno planira s obzirom na moju formu, koja je nakon godišnjeg odmora, blago rečeno, katastrofa. Ali ona je ta koja izvlači ono maksimalno iz mene; kada se žalim da ne mogu i kada bih već na pola treninga odustala.. Znam da joj posao nije niti malo lagan... no moj izgled nije stvar genetike već pravilno balansirane prehrane i Ivaninog brušenja forme. Svaki trening pomno je isplaniran prema željenom rezultatu. Nakon uspješno odrađenog treninga slijedi proteinski shake, koji se sastoji od čistih proteina s vodom. Varijanta za van jer naravno da već žurim dalje...

Nakon toga slijedi večera. Svi imamo nešto u hladnjaku što može biti ZDRAVO, zato nema izgovora poput: "Nisam bila u nabavci". Bitno je nakon treninga postići proteinsko hranjenje mišića i sitost kako bi tijelo razgrađivalo masti, a ne mišiće. Tu je trik u pravilnom mršavljenju. Najčešće pogreške koji svi rade su pogrešni obroci prije treninga i nakon treninga.

UPAMTITE: Prije treninga tijelo treba napuniti ENERGIJOM, a to su ugljikohidrati (u mom slučaju to je bio batat i dio povrća), nakon treninga idu PROTEINSKI obroci (u mom slučaju protein shake) te večera kada stignem kući.

VEČERA (kod kuće):

  • srednja rajčica
  • pureća prsa Delux
  • matovilac
  • rižin kreker, 2 komada
  • limunada

Ivanin sedmodnevni personalizirani plan prehrane: 

(Foto: Privatni album)

O autorici:

Ivana Barišić, mag.nutricionizma, suosnivačica i direktorica Nutrilife Centra, rođena je u Zagrebu i diplomirala na Prehrambeno biotehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Nakon studija svoj rad započinje u velikim korporacijama, gdje se specijalizirala u području marketinga i menadžmenta. Svoje dugogodišnje iskustvo uokvirila je i pretočila u stvaranje nutricionističko–dijagnostičkog centra, Nutrilife, koji danas predstavlja novo doba nutricionizma u Hrvatskoj i regiji. Svoju strast prema zdravom načinu života (pravilnim odabirom prehrane i  tjelesne aktivnosti)  s ponosom predstavlja kroz svoj rad u Nutrilife Centru.

 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!