Roditeljstvo / Trudnoća
Vježbanje u trudnoći: Smijemo li i koliko vježbati u trudnoći?
Pexels

Zdrave trudnice koje su bile tjelesno aktivne i prije, no što su ostale u drugom stanju trebaju nastaviti vježbanje u trudnoći, no što je s ostalima?

Podijeljena su mišljenja o vježbanju u trudnoći - neke žene je jednostavno strah da se nešto ne bi dogodilo bebi, neke nemaju odgovor na ovo pitanje pa će radije pričekati s vježbanjem dok se dijete ne rodi, druge se neće uopće dvoumiti smiju li ili ne prakticirati jogu, plivati ili hodati kilometrima.

U svakom slučaju materijala za diskusiju ima, a najnovija studija na ovu temu ne samo da dozvoljava vježbanje u trudnoći, već ga i preporučuje. Istraživanje je provedeno na Sveučilištu Washington, a pokazalo je da vježbanje u trudnoći osim što dobro djeluje na trudnicu, može zaštiti bebu od pretilosti u odrasloj dobi.

Preporučeno za tebe

(FOTO: Pexels)

"Na temelju naših otkrića preporučujemo ženama - bilo da su pretile ili ne ili  imaju dijabetes da vježbaju redovito tijekom trudnoće jer to dobro djeluje na metaboličko zdravlje njihovog djeteta", objašnjava Jun Seok Son, voditeljica studije. 

Naravno tu su i dobrobiti vježbanja za majku - tjelovježba potiče lučenje hormona zaslužnih za dobro raspoloženje, energiju, neutraliziranje stresa te podiže kvalitetu sna. 

Isto tako, ako zdrava žena ne vježba u trudnoći događa se suprotno - povećava rizik za razvoj pretilosti kod svog djeteta te pojavu drugih metaboličkih problema. 

"Naši podaci pokazuju da manjak tjelovježbe kod zdravih trudnica može dovesti do kasnijih zdravstvenih problema vezanih za metabolizam djeteta", kaže Son.

Naravno i dalje vrijedi pravilo da prije , no što se odlučite na vježbanje u trudnoći, za dopuštenje pitate svog ginekologa.

Pročitajte još:

 Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!