Ostani doma
Zanimljivosti
Pjevušite božićne pjesme Mariah Carey u shopping centru? To nije slučajno - zbog božićne glazbe više trošimo
Pexels

Izluđuju vas božićne pjesme koje trešte na svakom uglu, a posebno u shopping centrima?

Psihologe to ne čudi jer znaju da je blagdanski period najbolje vrijeme za iskorištavanje glazbe u svojoj marketinškoj strategiji. Božićne pjesme idealan su način da nas podsvjesno motiviraju da potrošimo više novca. 

Podsjećaju nas na obavezu darivanja odnosno na božićne obveze povezivanja s drugima. Studija sa sveučilišta u Washingtonu otkrila je da kupci troše značajno veće iznose novca kada su izloženi božićnim pjesama. 

(FOTO: Pexels)

Takav ambijent motivira nas da ostanemo duže u trgovinama, a zato ćemo najvjerojatnije kupiti i mnoge sitnice koje nam nisu trebale. Isti utjecaj na kupce ima i izlaganje mirisu bora i cimeta. 

Sljedeći put kada ćete ići u božićni shopping naoružajte racionalnim razmišljanjem, kupite što trebate i - trk na pakiranje poklona kod kuće. 

Pročitajte još:

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!