Zdravlje
Stručnjaci otkrili za koliko moramo smanjiti dnevni unos kalorija kako bismo poboljšali metabolizam
Thinkstock

Ograničavanje kalorija ne mora uvijek biti drastično i već male promjene donose velike rezultate

Brojanje kalorija najčešće nije uspješna metoda mršavljenja. Većina nas postane opsjednuto brojkom pa tako svu hranu promatramo kroz broj na etiketi.

Međutim, stručnjaci su otkrili iznenađujući način kako pametno iskoristiti unos kalorija.

>> Znanstveno dokazane dobrobiti sezamovog ulja za zdravlje 

Naime, kad bismo izbacili kalorijsku vrijednost komada pizze ili peciva, brzo bismo uočili promjene u zdravlju i učinkovitosti metabolizma, a ujedno bi nestali simptomi poput masnoća oko struka, visokog krvnog šećera te kolesterola. 

(FOTO: Pexels)

Tako barem tvrdi dvogodišnja studija znanstvenika iz Sjeverne Karoline koji su promatrali 143 sudionika. Naime, dnevno su izbacili 300 kalorija što je otprilike 12 posto dnevnog unosa. Za vrijeme trajanja studije izgubili su oko sedam kilograma.

>> Prije nego uskočite u kupaći kostim: Jednodnevni plan prehrane za 'ravnanje' trbuha i čišćenje tijela

"Važno je razumjeti da živimo u kulturi opsjednutoj dijetom i ograničavanje kalorija većini znači unos ispod 1600, a ponekad i 1200 kalorija dnevno", objasnila je nutricionistica Rachel Fine za Healthline. 

(FOTO: Thinkstock)

Dodala je i da je ovo veliko otkriće jer je 300 kalorija održiva brojka, ne znači gladovanje, ali mora se uskladiti i s drugim stvarima. Predlaže da ljudi obrate pažnju na vrstu namirnica koje jedu i unose više prirodne hrane, svježih namirnica, sjemenki i orašastih plodova.

Kako izgleda 300 kalorija? 

Ovih 300 kalorija možete izjednačiti s kroasanom sa šunkom i sirom, cheeseburgerom, komadom pizze, vrećicom čipsa i čokoladnim pločicama.

 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!