Zdravlje
Transformiranje zdravlja i načina života može početi usvajanjem ovih triju navika
www.pixabay.com

Ove tri navike mogu nas motivirati na drastično mijenjanje načina života

Ponuda savjeta o prehrani i tjelovježbi danas je na vrhuncu. Iako su brojne informacije vrlo korisne, najvažnije je naći ono što nama odgovara. Neki će reći da su masnoće najgori neprijatelj linije, drugi da je šećer, a treći da su ugljikohidrati 'ubojica' mršavljenja.

Upravo je zato ključno eksperimentirati sa životnim navikama i zadržati ono što najviše paše i djeluje na naše tijelo. Međutim, ako ste konačno odlučili promijeniti način života, dobar su početak ove tri navike koje nisu stroge, a dovoljna su motivacija za nastavak i prenosi ih Mindbodygreen.

1. Sprijateljite se sa 'zabranjenim voćem'

Sljedeći put kad vas uhvati želja za nečim nezdravim isprobajte ovu praksu. Umjesto da se opirete, stanite na minutu i razmislite o čemu se zapravo radi. S razlogom se zove 'žudnja' za nečim. Pitajte se sljedeća pitanja.

(FOTO: Thinkstock)

1. Da ta 'žudnja' ima oblik - koji bi to bio? 

2. Koje bi bila boje?

3. Je li mala ili velika?

4. Osjećate li ju kao nešto tvrde u sebi ili titrta?

5. Gdje u tijelu ju osjećate? U glavi ili trbuhu?

6. Osjećate li emocije vezane uz tu žudnju - tjeskobu, stres, ljutnju, tugu?

Zatim zamislite da možete dodirnuti tu naglu želju za nekom hranom. Prepoznajte zašto je ovdje i radi li se o gladi ili nečemu na psihičkoj bazi. Pokušajte zamisliti da tu želju samo nosite sa sobom i da vi kontrolirati nju tijekom dana, a ne ona vas.

2. Vježbajte u mini količini gdje god pođete

Želja za ogromnim i trenutačnim uspjehom gotovo uvijek rezultira neuspjehom. Za razliku od toga, mali ciljevi koje odmah možete obaviti vode do većeg uspjeha. Odaberite i prepoznajte mini vježbe koje možete raditi tijekom dana i povežite ih s redovitom fizičkom aktivnošću.

Uvijek idite stepenicama, dok čekate da vam se kava skuha ujutro radite čučnjeve, radite nekoliko sklekova ili trbušnjaka prije spavanja, dok čekate u redu podižite se na prste itd.

(FOTO: Pexels)

3. Potražite podršku

Osjećate preveliki pritisak kad vježbate sami? Nagovorite prijatelja da ide s vama na trening ili trči svaki vikend. Neke se osobe puno više opuste i daju sve od sebe kad imaju bliskog prijatelja uz sebe. Dogovorite se da se međusobno gurate do vlastitih granica i da si ne dopustite odustajanje. 

S prijateljem će se javiti i mala doza kompetitivnosti zbog čega ćete se posebno truditi.

 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!