Zdravlje / Fitness

Ovih 5 vježbi s konopima jedinstveni su trening koji topi masti i ubrzava metabolizam te vam je potreban samo jedan rekvizit

1) Naizmjenični val

Nalazite se u paralelnom stavu, malo širem od širine kukova. Trup je uspravan i pogled prema naprijed. Konop držite objema rukama ispred tijela. Iz tog položaja naizmjenično podižete i spuštate ruke. Vježbu izvodite 20 sekundi.

2) Paralelni val

Nalazite se u istom početnom položaju. Pokret izvodite na način da istovremeno i brzim tempom, podižete i spuštate ruke. Vježbu potencijalno možete otežati povećanjem amplitude pokreta. Vježbu izvodite 20 sekundi.

>>  Ivan Brkljačić otkrio kako pravilno vježbati: Trening za stražnjicu

3) Kruženje

U ovoj vježbi iz istog položaja nastojite, uz ostatak tijela, dodatno aktivirati muskulaturu ramena. Kružite šakama prema van, nastojeći raditi što veće krugove. Na taj način otežati ćete vježbu i dobiti bolju aktivaciju muskulature, te potrošnju kalorija. Vježbu izvodite 20 sekundi.

4) Bočni val

Ovo je vježba koja će vam osim statičke aktivacije donjeg dijela tijela, te ruku, ramena i leđa u dinamičkom dijelu izvedbe, pojačano aktivirati prsnu muskulaturu. Iz istog početnog položaja, šake odmičete od tijela. Krenete s kraćom i postepeno povećavate amplitudu pokreta. Vježbu izvodite 20 sekundi.

>> ​Ivan Brkljačić otkrio kako pravilno vježbati: Vježbe za trup bez rekvizita

5) Bič

Nalazite se u istom početnom položaju kao i kod prethodnih vježbi. Šake dižete iznad glave i silovito udarate konopom od pod, imitirajući udarac biča. Osim amplitude pokreta, aktivaciju mišića i srčanu frekvenciju možete povećati dodatnim skokom prije samog udarca. Vježbu izvodite 20 sekundi.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!