Ostani doma
Zdravlje / Fitness
Joga poza koju morate napraviti nakon velikog obroka kako biste se osjećali bolje
Thinkstockphotos.com

Smanjite osjećaj težine i nadutosti uz jednu pozu iz joge

Počinje vrijeme Adventa, kuhanog vina, fritula i kobasica. Iako je nama to pravi gušt, vrijeme blagdana za naše je tijelo veliko opterećenje. Obiteljske večere mogu učiniti probavu sporijom pa je važno na neki način nadoknaditi to.

(FOTO: Thinkstock)

Prije svega, kako biste izbjegli nakupljanje kilograma za vrijeme blagdana te osjećaj umora, pokušajte pametno kontrolirati porcije. Primjerice, umjesto krumpira uz kobasice jedite zelje, a masno meso zamijenite onim zdravijim. Olakšat ćete tijelu i povećanim unosom tekućine. No, jedna poza iz joge može pomoći.

>> Uz pomoć ovih jednostavnih joga položaja poboljšajte držanje i spriječite bolove u kralježnici

Već je dugo poznato da pretklon unaprijed može potaknuti cirkulaciju kroz abdominalne organe i potaknuti probavu. Na taj način možemo ubrzati metabolizam i olakšati probavu velikog obroka.

Poza u kojoj sjedimo na podu i naginjemo se prema prstima lagano masira organe. Jednostavno sjednite na pod i stavite jastuk na bedra. Ispružite noge i prstima pokušajte dotaknuti stopala. Polako dišite u pozi i pustite. 

Preporučujemo ti još sadržaja

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!