Ostani doma
Zdravlje / Fitness

Želite li zanosne i elegantne ruke posegnite za bučicama i naučite vježbe koje je pripremio naš trener


1. 90° fly s rotacijom 

Savijte ruke u laktu pod 90°, podignite laktove do visine ramena te rotirajte ruku u ramenu tako da podlaktice podignete okomito, a laktove zadržite u istoj ravnini s ramenima. Spuštajte bučice i laktove istim pokretima u suprotnom smjeru. Ponovite dva puta po deset ponavljanja

2. Triceps ekstenzija u pretklonu

Postavite tijelo u pretklon, istegnite ruke prema nazad koliko je moguće i lagano vraćajte u prvotnu poziciju. Bitno je osjetiti zatezanje i kontrakciju tricepsa. Ponovite tri puta po osam ponavljanja

3. Biceps pregib 

Podižite bučicu do ramena, prvo lijeva pa desna ruka, a zatim obje istovremeno nakon čega ih usporeno spuštajte. Napravite dva puta po deset kombinacija

4. Fly u pretklonu 

Postavite tijelo u pretklon, držite ravna leđa i lagano savijte noge u koljenu. Podižite ruke u stranu do razine ramena i spuštajte kontrolirajući pokret. Spojite loptice u leđa svaki put kad podignete ruke u stranu kako biste jače aktivirali gornja leđa. Napravite tri puta po osam ponavljanja

Jednostavno, a itekako učinkovito: Zašto je istezanje ključno za zdravlje tijela?

5. Frontalna/lateralna ekstenzija ruku 

Držite tijelo uspravno i čvrsto, a ramena stisnite dolje. Podižite ravne ruke ispred tijela, spustite, a zatim ponovite u stranu. Kontrolirajte ruke da bučice ne prelaze iznad razine ramena. Napravite tri puta po osam ponavljanja iste kombinacije
 

Preporučujemo ti još sadržaja

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!