Ostani doma
Zdravlje / Prehrana
Potaknite tijelo da mršavi: Ovom dijetom Adele je izgubila kilograme
Instagram/Adele

Dijeta se temelji na istraživanju o sirtuinima, proteinima koji se nalaze u našem tijelu. Preporuča se konzumacija crnog vina i tamne čokolade. Na tjedan se gubi tri kilograma

Jeste li u novogodišnjoj noći čvrsto odlučili da ćete u 2020. skinuti kilograme? Ako jeste, imamo rješenje za vas - Sirtfood dijetu kojom je pjevačica Adele smršavjela do neprepoznatljivosti, točnije - izgubila 22 kilograma.

(FOTO: www.profimedia.hr)

Osim što se pomoću ove vrste prehrane može skinuti i tri kilograma tjedno, Sirtfood dijeta popularna je jer dozvoljava uživanje u crnom vinu i čokoladi.

Dijeta se temelji na istraživanju o sirtuinima, grupi od sedam proteina koji se nalaze u našem tijelu. Dokazano je da ovi proteini reguliraju metabolizam, životni vijek, upale i druge tjelesne funkcije. Hrana koja povećava razinu ovih proteina skupnim se imenom zove sirtfood, a podrazumijeva ove namirnice:

  • začin kurkumu
  • peršin
  • crveni luk
  • lješnjake
  • đumbir
  • celer
  • jabuke
  • limun
  • crnu kavu
  • borovnice
  • jagode
  • datulje
  • crnu čokoladu
  • kelj
  • crno vino
  • soju
  • zeleni čaj
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje

Sirtfood dijeta nalaže smanjivanje broja kalorija i fokus na prethodno navedene namirnice. Kombinacija kalorijskog deficita i pravih namirnica potiče stvaranje sirtuina, a veća razina sirtuina u organizmu ubrzava metabolizam i potiče mršavljenje.

(FOTO: Thinkstock)

Ova dijeta ima dvije faze - prva traje tjedan dana, druga dva tjedna. Nakon toga u svoju prehranu možete uvrstiti koliko god hoćete sirtfood namirnica.

U prva tri dana prve faze unos kalorija treba srezati na 1000 kaloorija dnevno, a to uključuje tri zelena, povrtna soka i jedan obrok, primjerice palačinke od heljde. Iduća četiri dana unos kalorija može se povećati do 1500 na dan. Uz dva zelena povrtna soka pojedite dva ili više obroka bogata sirt namirnicama.

Druga faza traje dva tjedna. U njoj ne postoji kalorijsko ograničenje. Možete dnevno pojesti tri cjelovita obroka i čašu povrtnog, zelenog soka.

Antioksidativna i protuupalna svojstva ovih namirnica dobra su za zdravlje, no kalorijske restrikcije nisu. Jedenje 1.000 kalorija dnevno nije preporučljivo, osobito ne na dulje staze.

Reci što misliš!