Ostani doma
Zdravlje / Prehrana
Najbolja hrana za doručak: Puna vitamina, ali i jako ukusna
Pixabay

Hranjiv i uravnotežen doručak može vam dati energiju, ali i pomoći da se zdravo hranite dalje tijekom dana

Unatoč onome što ste možda čuli, doručak nije potreban svima. U stvari, preskakanje doručka možda je bolje od konzumiranja nezdrave hrane za doručak, piše Healthline. 

Međutim, hranjiv doručak može vam dati energiju, ali i pomoći da se uravnoteženo hranite:

1. Jaja

Istraživanja su pokazala da konzumiranje jaja za doručak povećava sitost, smanjuje unos kalorija prilikom sljedećeg obroka i pomaže u održavanju stalne razine šećera u krvi. Uz to, žumanjci sadrže lutein i zeaksantin, antioksidanse koji pomažu kod zdravlja očiju. Jaja su jedan od najboljih izvora kolina, vrlo važna hranjiva tvar za zdravlje mozga i jetre. Jaja su također vrlo praktična. Na primjer, tvrdo kuhana jaja su odličan doručak koji možete i ponijeti sa sobom. 

(Foto: Thinkstockphotos.com)

2. Grčki jogurt

Grčki jogurt je kremast, ukusan i hranjiv. Ova namirnica ima puno veću količinu proteina od običnog jogurta. Određene vrste grčkog jogurta dobri su izvori probiotika poput Bifidobacteria koji pomaže da crijeva ostanu zdrava. Pokušajte u grčki jogurt dodati svježe bobičasto voće kako biste povećali sadržaj vitamina, minerala i vlakana u obroku.

3. Kava

Kava je nevjerojatan napitak za početak dana. Kofein dokazano poboljšava raspoloženje, budnost i mentalne performanse. Čak i male količine kofeina mogu postići ove učinke. Pokazalo se i da kofein ubrzava metabolizam i sagorijeva masnoće. Kava je bogata antioksidansima koji smanjuju upalu, štite stanice i smanjuju rizik od dijabetesa i bolesti jetre.

4. Zobene pahuljice

Zobena kaša je najbolji izbor doručka za ljubitelje žitarica. Napravljene su od mljevene zobi koji sadrži jedinstveno vlakno zvano beta-glukan. Pomaže nam zdravlju, smanjuje kolesterol. Zob je također bogata antioksidansima koji štite masne kiseline od propadanja. Ovi antioksidansi također su dobri za zdravlje srca i smanjenje krvnog tlaka.

5. Chia sjemenke

Chia sjemenke su pune važnih nutrijenata i jedan od najboljih izvora vlakana. Zapravo oko 28 grama chia sjemenki sadrži impresivnih 11 grama vlakana. Chia sjemenke apsorbiraju veću količinu tekućine zbog čega se povećavaju i pomažu da se osjećate sito. Chia sjemenke također su bogate antioksidansima koji štite vaše stanice od nestabilnih slobodnih radikala.

(Foto: Pixabay)

6. Svježi sir

Svježi sir je fantastična hrana za doručak. Pun je protien koji ubrzavaju metabolizam metabolizam i stvaraju osjećaj sitosti te smanjuju razinu hormona grelin. Zapravo svježi sir se odlično slaže jajima. Jedna šalica svježeg sira sadrži 25 grama bjelančevina. 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!