Zdravlje / Prehrana
Pazite na ove stvari - moguće je uštedjeti i na hrani
Thinkstockphotos.com/Arhiva

Postoji puno namirnica koje su precijenjene samo zato što su u lijepoj ambalaži', kaže dijetetičarka Alyssa Ardolino.

Ponekad se svima čini da je zdrava prehrana jako skupa. Zapravo to nije tako, nutricionisti su objasnili kako uštedjeti novac i zdravo se hraniti. Sve što trebate je držati se ove jednostavne strategije.

1. Jedite kod kuće

"Priprema obroka kod kuće uvijek će dugoročno biti zdravija i jeftinija varijanta od konzumiranja obroka izvan kuće", kaže nutricionistkinja Ashley Reaver za Woman's Day te dodaje da hrana u restoranima mora imati dobar okus kako biste se ponovno vratili. Zbog toga kuhari dodaju više masnoća, soli i šećera.

2. Nikada ne kupujte hranu gladni

Upravo se čita

Preporučeno za tebe

Preporučeno za tebe

Kako biste sačuvale novce postoji najvažnije pravilo: nikada ne smijete biti gladni i otići u kupovinu. "Žudjet ćete za pakiranom hranom i puno teže kontrolirati apetit. Pojedite nešto zdravo prije odlaska u trgovinu i nećete kupiti nezdravu hranu koja nije na popisu", objašnjava nutricionistkinja Rania Batayneh. Zato prije nego napunite košaru u dućanu, napunite svoj želudac.

3. Pakiranje nije važno

Velika je zabluda da je zdrava prehrana skupa. "Postoji puno namirnica koje su precijenjene samo zato što su u lijepoj ambalaži", dodaje dijetetičarka Alyssa Ardolino. Većina ljudi pretpostavlja da je proizvod zdrav jer je skuplji.

(Foto: Shutterstock)

4. Jedite sezonski

Mnogi ljudi razmišljaju sezonski kada se radi o odjeći, ali važno je proširiti način razmišljanja. "Kada je sezona neke namirnice, ima je u izobilju što znači da će biti niža cijena od proizvoda koji dolazi s druge strane svijeta. I bit će svježa", kaže Reaver. S više okusa, vaša hrana zahtijevat će manje soli, masnoća i šećera.

5. Plan prehrane

"Prije nego odete u kupovinu namirnica napravite popis za doručak, ručak, večeru i užinu. Puno je lakše kupovati kada znate što trebate.", kaže Ardolino. Osim toga puno teže ćete kupiti nešto neplanski i skuplje. 

6. Zamrznite hranu

Prema Batayneh, kada se voće i povrće ubere na vrhuncu sezone i zamrzne odmah nakon toga, njihove hranjive tvari se čuvaju što ih čini jednako zdravim kao svježe. "Također možete kupiti i pomiješano voće i povrće, ako želite, koje će vam osigurati niz hranjivih sastojaka", kaže dalje.

7. Iskoristite ostatke

Ostaci hrane mogu biti zdravi, ali i važni za proračun jer je daleko jeftinije kupiti hranu koju možete iskoristiti za tri recepta. Ostaci ručka mogu se pojesti za večeri ili sljedeći dan za ručak. 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!