Zdravlje / Prehrana
Namirnice koje nikada ne biste trebali dodati u jaja ako želite izgubiti kilograme
Pexels

Ako pokušavate izgubiti kilograme svakako biste trebali izbjegavati sljedeće namirnice

Jaja su super zdrava namirnica za doručak posebno ako pokušavate smršavjeti. Također su vrlo dobar sastojak koji može biti dio mnoštvo recepta. Međutim, neki su definitivno prikladniji za mršavljenje, piše Shefinds. Ako pokušavate izgubiti kilograme svakako biste trebali izbjegavati sljedeće namirnice.

Mesne prerađevine

Iako su kombinacije sa slaninom, kobasicama i salamom omiljene svima, pa čak i za bilo koji obrok, najbolje ih je izbaciti kada se radi o pripremanju jaja. Mesne prerađevine su često nezdrave i tako vaš doručak zapravo može postati puno nezdraviji obrok. 

Preporučeno za tebe

(Foto: Pixabay.com)

"Ljudi koji konzumiraju puno mesnih prerađevina imaju veću vjerojatnost za dobivanje  srčanih bolesti, dijabetesa i čak određenih vrsta karcinoma zbog soli, masnoća i konzervansa", navodi WebMd.

Imajući to na umu i ako pokušavate biti zdraviji vrlo je važno smanjiti unos mesnih prerađevina za početak. Umjesto ovih masnih namirnica dodavanje povrća puno je bolji izbor.

Kako nam je ranije objasnila nutricionistkinja Karmen Matković Melki uravnotežena prehrana je vrlo važna. "Jaja, mast i brojne druge namirnice neopravdano su bile na zlu glasu. Ako su dio uravnotežene prehrane mogu se redovito konzumirati, točan broj jaja tjedno ovisi prije svega o zdravstvenom statusu osobe, dobi, spolu i razini tjelesne aktivnosti, ali i o ostatku prehrane koji konzumira i s kojim namirnicama ta jaja kombinira".

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!