Ostani doma
Zdravlje / Psiha
Tri najčešća uzroka stresa i kako ga možete ublažiti
www.profimedia.hr

Stres u životu ponekad može biti pozitivan, ali je u velikoj većini slučajeva ipak loš...

Dugotrajni stres može uzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme i uznemiriti um i tijelo. Stres je zapravo normalan dio našeg  života, ali pretjerani stres može pogoršati situaciju.

Nitko od nas ne živi savršen život i normlano je da smo svi ponekad pod stresomn. Ovo su tri najčešća uzroka stresa i kako ih možete riješiti:

1. Posao

Ovaj stresor je na vrhu popisa. Istraživači kažu da su gotovo svi pojedinci koji rade, u nekom trenutku, pod stresom. Postoji samo nekoliko ljudi koji zapravo uživaju u onome što rade. Stres u uredu je jedan od najvećih problema s kojima se suočavamo: sastanci, rokovi, novi projekti neki su od najčešćih uzroka stresa na poslu. Ljudi većinom svoj posao ne uzimaju kao iskustvo učenja, već ga tretiraju kao teret.

Načini kako možete upravljati stresom na poslu:

  • budite svjesni važnosti dovoljno sna i održavajte redoviti ciklus spavanja
  • jedite zdravo kako bi i vaš um bolje radio
  • organizirajte i odredite prioritete na poslu 
  • uzmite male pauze
  • razgovarajte sa svojim kolegama o tome kako oni upravljaju stresom

2. Obitelj 

Želja da vaša obitelj bude sretna sigurno vam je uvijek na pameti i može biti jedan od uzroka stresa. Drugi uzrok obiteljskog stresa je neuspješan brak. Nedostatak podrške vaše bolje polovice često može dovesti do stresnih situacija. Uz financijska pitanja, i odgoj djece je još jedan uzrok. Kao roditelj, odgovorni ste za budućnost i obrazovanje vašeg djeteta.

Načini upravljanja obiteljskim stresom:

  • pobrinite se da vas vaš partner podržava. Oboje morate imati jednake 'obveze'
  • često razgovarajte s djecom o budućnosti
  • naučite uravnotežiti posao i obitelj
  • često provodite vrijeme sa svojom obitelji i saznajte što se događa u životu svakoga od njih 

3. Zdravlje 

Nakon stresa na poslu, najčešći uzrok stresa je zdravlje. Većina ljudi nije zadovoljna svojim zdravljem i neki od nas se suočavaju s ozbiljnim zdravstvenim komplikacijama i stresom. Sresiranje će samo pogoršati situaciju.

Načini upravljanja zdravstvenim stresom:

  • jedite zdravo
  • redovito vježbajte kako biste se se fizički bolje osjećali i opustili um
  • mislite pozitivno
  • provedite vrijeme radeći ono što volite
  • nemojte previše nepotrebno brinuti o svome zdravlju, to će samo pogoršati stres
  • ako primijetite da nešto nije u redu, nemojte okolijevati i odugovlačiti odlazak kod liječnika

Pročitajte još:

  Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Preporučujemo ti još sadržaja

Reci što misliš!