Zdravlje / Psiha
Postoje dvije vrste sreće, a mi često tražimo pogrešnu
Pexels

Pogrešno je shvaćanje da glavni životni događaji diktiraju sreću i tugu objašnjavaju psiholozi te dodaju da jako je rasprostranjeno

Uvijek trčimo za nečim - bilo da se radi o promaknuću, novom automobilu ili novim cipela. Sve to kreće od uvjerenja: "ako se nešto dogodi, bit ću sretan". Iako nas takvi događaji čine sretnima, istraživanje pokazuje da takva vrsta sreće ne traje dugo. Istraživanje sa Sveučilišta Northwester mjerilo je razinu sreće ljudi koji su u protekloj godini osvojili veliki iznos na lutriji ili onih koji nisu. Istraživači su bili iznenađeni kada su otkrili da su obje skupine imali istu razinu sreće.

Pogrešno je shvaćanje da glavni životni događaji diktiraju sreću i tugu i jako je rasprostranjeno. Sreća je sintetička - ili ju stvarate ili ne. Sretni ljudi imaju navike koje stvaraju njihovu sreću svaki dan. Pročitajte koje navike imaju sretni ljudi i kako stvaraju svoju sreću:

1. Uspore kako bi mogli uživati u malim stvarima

Upravo se čita

Preporučeno za tebe

Preporučeno za tebe

Po prirodi sve nakon nekog vremena postaje rutina, a za neke stvari je to dobra stvar, štedi nam energiju i stvara udobnost. Međutim, ponekad se toliko možemo uhvatiti u svojoj rutini da ne poštujemo sitnice u životu. Sretni ljudi znaju koliko je važno uživati u okusu svog obroka, prepustiti se razgovoru ili izaći vani kako bi duboko udahnuli svjež zrak.

(Foto: Pixabay)

2. Vježbaju

Tijelo u pokretu otpušta GABA, neurotransmiter zbog kojeg se mozak smiruje i stvara kontrolu. Sretni ljudi redovito vježbaju jer znaju da će tako biti bolje raspoloženi. 

3. Troše novce na druge ljude

Istraživanja pokazuju da će vas trošenje novaca na druge učiniti puno sretnijima nego ako ga trošite na sebe. To se posebno odnosi na male stvari u koje se ulaže trud, kao kad kupite prijatelju knjigu za koju znate da će mu se svidjeti. 

4. Okruže se sretnim ljudima

Sreća se širi kroz ljude. Okruženje puno sretnih ljudi izgrađuje samopouzdanje, potiče kreativnost i zabavu. Druženje s negativnim ljudima ima suprotan učinak. Žele da se ljudi pridruže njihovoj nesreći kako bi se bolje osjećali. 

5. Dovoljno spavaju

Vaša energija, pažnja i pamćenje smanjuju se kad ne spavate dovoljno. Nedostatak sna također podiže razinu hormona stresa, čak i kada nema stresa. Za sretne ljude spavanje je prioritet.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!