zanimljiva inovacija / U novom spotu Coldplaya vi odlučujete tijek radnje

Image
Foto: Youtube

Coldplay je smislio zanimljivu inovaciju u svom najnovijem spotu za singl 'Ink', u kojem će gledateljima biti ponuđeno upravljanje akcijama glavnog lika u spotu, a kao posljedica različitog izbora biti će i različiti raspleti spota.

29.11.2014.
14:31
Youtube
VOYO logo

Popularna grupa Coldplay predstavila je spot za svoj najnoviji singl 'Ink' u kojem su se dosjetili inovacije koja će zasigurno zainteresirati brojne njihove fanove i širu publiku.

Naime, o tijeku radnje u spotu odlučuje gledatelj a animirani spot ima više od 300 različitih mogućih ishoda. Gledatelji su ti koji biraju kako teče radnja spota i time utječu na njegov kraj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Video počinje s glavnim likom koji se našao na obali, a traži davno izgubljenu ljubav. Pri svakoj prepreci na koju naiđe glavnik lik, gledatelji imaju deset sekundi za odlučiti o njegovom idućem potezu. 

Novi album Coldplaya 'Ghost Stories' zasad je najprodavaniji album ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo