veliki uspjeh / Hrvatska ima najbolje dizajnersko rješenje na svijetu: Nagrada koju su osvajali timovi Applea i Googla otišla u ruke Riječanki

Hrvatska ima najbolje dizajnersko rješenje na svijetu

27.9.2020.
8:00
VOYO logo

Hrvatska ima najbolje dizajnersko rješenje na svijetu. Riječanka koja ga je osmislila osvojila je nagradu koju su inače osvajali timovi Googla i Applea. Uz to, dizajn predstavlja originalni domaći bezglutenski proizvod, koji se našao na listi HZZO-a, a ideja je još jedne Riječanke.

"Baka je napravljena od proizvoda koji je unutra, nekako je to bila ideja da se to involvira, s obzirom da je ambalaža bila već zadana, govori Veronika Uravić Čolak, dizajnerica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veronika je ideju realizirala u šest mjeseci. Očito savršeno, jer osvojila je Red Dot.

"Recimo Google, Apple, to su dobitnici takve nagrade. To je najveće međunarodno priznanje kojem dizajneri teže, dodjeljuje se već 35 godina. I mislim, zaista je, ono... velika stvar", izjavila je Uravić Čolak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Osjećaj je super, pogotovo što je konkurencija zaista velika, 6992 rada iz cijelog svijeta ove godine, unutar 36. Mi smo dobili unutar kategorije prehrambenog proizvoda dizajn ambalaže", dodaje. 

Taj prehrambeni proizvod priča je za sebe. Postoji zahvaljujući Staši, a našao se i na listi HZZO-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prema istraživanjima tržišta, prema suradnjii s našim ritejlerima, znali smo da mi Hrvati volimo jako puno čokoladnih proizvoda pa tako je brownies, lava cake, oformljen taj neki kor, a osobno sam željela napraviti to jedno najbolje brašno za klasičnu upotrebu, za kruh, pizzu, za svakodnevnu upotrebu, koja je na listi lijekova", rekla je Staša Brozina, idejna začetnica proizvoda.

Uključila je nutricioniste i Udrugu oboljelih od Celijakije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nažalost, što se tiče same sirovine, trenutno u Hrvatskoj nemamo sigurnu sirovinu bez glutena, tako da samog proizvođača smo trebali potražit vani, a Italija je inače najrazvijenije tržište i najpoznatiji su u proizvodnji bezglutenskih proizvoda i morali smo tamo nać svog partnera", izjavila je Brozina.

Dvije priče u jednoj. O ženama čija će imena, putem berlinske online dodjele u listopadu, biti pročitana kao pobjednička - između njih gotovo sedam tisuća.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo