Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Upozorenje!

Kreće velika šoping groznica! Ovo su 'zamke' trgovaca na koje trebate pripaziti

Dok će mnogi božićnu kupnju odraditi prije početka sezonskih sniženja, velik broj građana pohrliti će u trgovine i nakon Božića

Image
Foto: RTL
Vijesti.hr/ 14.12.2018. u 13:45
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Blagdanski prosinac i ove će godine završiti velikim sniženjima što već sada za posljedicu ima velike gužve u trgovačkim centrima. I dok će mnogi božićnu kupnju odraditi prije početka velikih sezonskih sniženja, velik broj građana pohrliti će u trgovine i nakon Božića.

Upravo se tada očekuje početak sezonskih sniženja, točnije od 27. prosinca. Iz osječke udruge "Potrošački forum" upozoravaju na "zamke" trgovaca koje se u blagdanskim gužvama previde. Dunja Mak, pravnica u Savjetovalištu za potrošače u Osijeku za Glas Slavonije istaknula je nekoliko upozorenja na koje treba pripaziti: 

  • Tijekom blagdanske kupnje ne treba kupovati stihijski, posebice ne bez isprobavanja odjeće ili obuće, jer kasniju reklamaciju proizvoda koji nema materijalni nedostatak trgovac zakonski nije dužan uvažiti.
  • Treba pripaziti na predblagdanske popuste koji su obično manji od onih koji će nastupiti nakon Božića. 
  • Sezonska sniženja zakonski smiju oglašavati 60 dana, ali ako nakon toga trgovac više nema istaknut natpis sezonsko sniženje, on i dalje smije prodavati tu robu po sniženoj cijeni u svojoj poslovnici do isteka zaliha. 
  • Trgovac ne smije ni odbiti reklamaciju proizvoda koji ima materijalni nedostatak, ako uz proizvod nije predana originalna ambalaža ili ako je kupljen po sniženoj cijeni. 
  • Da bi se zaštitili, potrebno je sačuvati račun kao dokaz kupnje u slučaju da se proizvod reklamira zbog nedostatka. 
  • Prilikom kupovanja preko interneta kupac ima pravo u roku od 14 (kalendarskih) dana od dana kada je zaprimio proizvod predomisliti se i pisanim putem raskinuti ugovor bez objašnjenja, vratiti proizvod trgovcu i ostvariti pravo na povrat cjelokupnog plaćenog iznosa.
  • Kod nas je pravno regulirano kako trgovac mora prihvatiti zamjenu prizvoda ili omogućiti povrat novca samo ako proizvod ima materijalni nedostatak (grešku, kvar). Doduše, velik broj trgovaca zbog dobre reputacije prihvatit će zamjenu odjeće i obuće za veći ili manji broj, i to samo uz predočenje računa. 
Vijesti.hr/ 14.12.2018. u 13:45
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
KAO U HOROR FILMU

Vukovi napali stado ovaca u Gorskom Kotaru: 'Šteta je 30.000 kuna, ali ako dobijemo četiri, bit će dobro...'

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba