dva različita pristupa kampanji / 'Milanović se više nego ikad prije trudi oči u oči razgovarati s glasačima, dok je Karamarko jednostran'

Još je šest dana do Noći odluke, ulazimo u sami finiš predizborne kampanje. Prema prvom financijskom izvješću dosada je najviše novaca prikupio HDZ, a najviše je novaca potrošio SDP. HDZ je tek danas krenuo sa televizijskim spotovima pa i oni stignu sve potrošiti. Ipak vide se dva različita pristupa kampanji

2.11.2015.
22:33
VOYO logo

Skupovi, obilasci terena, TV spotovi… Dvije najveće stranke napokon su objasnile koliko ih je sve to dosad koštalo. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
prijava troška /

HDZ u kampanji priskrbio najviše donacija, SDP rekorder u izbornoj potrošnji

Image
prijava troška /

HDZ u kampanji priskrbio najviše donacija, SDP rekorder u izbornoj potrošnji

SDP-ova koalicija Hrvatska raste potrošila je preko 10 milijuna kuna, poprilično više od HDZ-ove Domoljubne koalicije koja još nije prebacila ni 4 milijuna. Čudi podatak da je SDP od donacija prikupio samo 32 tisuće kuna, a HDZ gotovo 2 i pol milijuna. 

"Stranka je podigla kredit kao što znate i s time financiramo kampanju. Prema tome tu je sve jasno i transparentno. Donacija koliko je bilo, bilo... Ne organiziramo večer i donacije, ne vučemo ljude za rukav", kazao je Mirando Mrsić, SDP.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svatko troši koliko ima. Ne želim komentirat oporbu buduću, samo mogu reći da je to na neki način stil komunikacije sa biračkim tijelom i simpatizerima", poručuje Josipa Rimac, HDZ.

Stilovi komunikacije dvojice stranačkih liderana terenu bitno su drukčiji – objašnjava komunikacijski stručnjak Mario Medek. Kaže - Milanović se u kampanji više nego ikad prije trudi oči u oči razgovarati s glasačima, dok Karamarko na masovnim skupovima koristi drugi pristup: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Komunikacija na terenu je uglavnom jednosmjerna gdje se drže govori koji su često vrlo dobri, međutim nema takve interakcije kao što ima gospodin Milanović, koji više pokušava ući u dijalog s potencijalnim glasačima", smatra Mario Aunedi Medek, komunikacijski stručnjak.

Razlike idu korak dalje i usporedbom TV spotova.  Poruke lijeve koalicije na ekranu komunicira nekoliko društvenih kategorija, a tek onda šef SDP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska raste, i nema povratka na staro dok je, u danas objavljenom spotu, HDZ kao ključno lice postavio čelnika stranke.

"HDZ u svojoj oglasnoj TV kampanji ide na personalizirani pristup za koji nisam potpuno siguran da je ispravan, s obzirom da prema svim anketama gospodin Karamarko baš u toj poziciji lidera, ili budućeg premijera stoji puno lošije od gospodina Milanovića", dodaje Medek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz veliku pomoć američkog PR stručnjaka Alexa Browna, SDP je, kaže Medek kampanju započeo mjesecima ranije od HDZ-a. Tko će u tijesnoj izbornoj utrci nakraju trijumfirati – znat će se u nedjelju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo