PETE RADOVICH / Najpoznatiji Hrvat na američkoj televiziji u Direktu! 'Snimio bih film o Vatrenima, Luka ima super priču'

Pije kave s megazvijezdom kao što je Jay Z, ruča s Barackom Obamom i za njega radi John Malkovich...

30.5.2019.
22:33
VOYO logo

Super Bowl ili finale američkoga nogometa najgledaniji je i marketinški najveći sportski događaj na svijetu. Svake godine gleda ga oko 150 milijuna ljudi, a oko njega se vrte ne stotine nego milijarde dolara. Recimo da samo jedna sekunda reklame stoji oko 180.000 dolara.

Ali, osim novca, oko Super Bowla se posljednjih godina stalno vrte i trojica Hrvata i to toliko da je finale američkoga nogometa postalo gotovo nezamislivo bez njih. Oni su: Bill Belichek, John Malkovich i Pete Radovich.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan je trener New England Patriotsa, osvajača Super Bowla, drugi je "relativno nepoznat" glumac koji nastupa u teaserima, odnosno, najavama za Super Bowl, a treći je kreativni producent CBS-a, jedne od najvećih američkih TV kuća koja radi prijenos Super Bowla i koji snima teasere sa slavnim Johnom Malkovichem.

Kreativni sportski direktor američkog CBS-a, producent jedne od najpoznatijih američkih sportskih emisija "Inside The NFL", rođen je u New Yorku. Ali, roditelji su mu rođeni u Hrvatskoj, a on se svojim dalmatinskim korijenima iznimno ponosi. Baš zato, ova velika televizijska zvijezda promovira Hrvatsku u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog ljubavi prema Hrvatskoj, snimio je i dokumentarac o hrvatskim vaterpolistima, a pratio je i put Luke Dončiča i Džanana Muse u NBA-u. Također, kao od šale - Pete Radovich osvojio je već 37 nagrada Emmy. Unatoč tome, kolege ga opisuju kao iznimno skromnog čovjeka.

Jednom prilikom u intervjuu Pete Radovich je rekao, da nije producent, bio bi konobar. Jer je, kaže, nekoć bio mlad i izgubljen. Danas pije kave s megazvijezdom kao što je Jay Z, ruča s BarackomObamom i druži se s Jonom Bon Jovijem. No, njegovi prijatelji vjeruju da će mirovinu provesti u Hrvatskoj. I bez obzira na to što je svjetska zvijezda, stigao je RTL Direktu u goste!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I odmah na samom početku objasnio je zašto se odlučio baš od Malkovicha napraviti zvijezdu "teasera", posebno jer on nije tipični nabildani glumac, kakav bi se nekako prirodnije uklopio u Super Bowl. Možda je razlog bila ta "hrvatska veza"?

"Moramo dovoditi velike zvijezde jer mnogo ljudi to gleda. Snimali smo s The Rockom, ali došlo je vrijeme za Malkovicha, on mi je najdraži glumac. Prije osam godina dosadilo mi je raditi tipične TV špice i život mi se malo promijenio na bolje nakon toga s Malkovichem, otvorile su se neke prilike. Super je", rekao je Pete Radovich na tečnom hrvatskom jeziku pa objasnio kako ga je uopće uspio dobiti:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To mu je bilo dobro za imidž i nije to bilo toliko skupo. Fora mu je raditi tako nešto jer gledaju utakmicu i to im je kul iskustvo."

Veliki stručnjak pojasnio je i zašto reklame više uopće ne ističu u prvom planu proizvod koji reklamiraju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ljudima non-stop netko želi nešto prodati i više to ne čuješ niti vidiš pa ih privlačimo pričom i na kraju stavimo logo. Više nije bitno reći da je vaš proizvod najbolji", ističe Radovich i pojašnjava što to točno radi kreativnidirektor CBS-a, inače druge najveće američke TV kuće: 

"Sve radim, to su moje ideje i treba to realizirati. Pišem tekst, montiram, redatelj sam, producent. Imam samo jednog čovjeka koji radi sa mnom non-stop, ali sve je do mene i to mi je najveći pritisak pa zato trebam doći ovamo kako bih se opustio."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Hrvatskoj nije slučajno, snimio je još prije dokumentarac o vaterpolistima, a sad je na redu nešto drugo...

"Bavim se sportom i producent sam pa se govori o dokumentarcu o nogometnoj reprezentaciji. To bi mi bio san, ima materijala. Luka ima super priču", kazao nam je Pete Radovich.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uspio je relativno mlad uspeti se visoko u iznimno konkurentnom poslu, i to u Americi. Svakako, to pomaže ugledu Hrvatskoj.

"A pomaže malo... Primjerice, Messi je dugo najbolji nogometaš na svijetu, ali malo tko zbog toga ide u Argentinu, no ljudi čuju više o Hrvatskoj pa malo oko imidža pomaže. Uspio sam jer sam se našao na pravom mjestu u pravo vrijeme, došao sam slučajno na praksu, imao sam sreće. Kad sam došao, znao sam da je to to i umjesto jednog dana, koliko sam tamo trebao biti, došao sam pet dana zaredom i ponudili su mi posao. Imao sam puno sreće", tvrdi Radovich i usput koristi priliku usporediti Direkt s američkim prilikama. No pričao je i o budućnosti linearne televizije:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sport će se i dalje gledati uživo na ekranu pa smo O.K., koliko vidim, ali svi ostali su u drugoj situaciji. I naravno da se mogu hrvatski programi uspoređivati s američkima, gledam ih u Americi. Ima loših televizija u Americi, ništa ovdje nije toliko strašno, O.K. ste. A budžet za emisiju ovakvog tipa je oko milijun dolara."

A tek plaća američkoga voditelja emisije ovakvog tipa?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najmanje milijun dolara", zaključio je Radovich, kojem smo zaželjeli pun ormar Emmyja.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo