osvojili 16 mandata / Škorin Domovinski pokret dotjerao izvješće, dobiva 2, 2 milijuna kuna naknade

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Stranka je završno izvješće dopunila podacima o 56.783 kuna prihoda, te gotovo 65 tisuća kuna troškova

21.9.2020.
10:23
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Na račun Domovinskog pokreta Miroslava Škore ovih će dana 'sjesti' 2, 2 milijuna kuna naknade za troškove nastale na srpanjskim izborima za Hrvatski sabor.

Državno izborno povjerenstvo (DIP) objavilo je, naime, kako je ta stranka kompletirala svoje završno financijsko izvješće čime su se stekli uvjeti da od države dobije naknadu koja joj pripada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stranka je završno izvješće dopunila podacima o 56.783 kuna prihoda, te gotovo 65 tisuća kuna troškova.

DP, koji je na izbore išao da Hrvatskim suverenistima, Blokom za Hrvatsku, Hrvatskom konzervativnom strankom, Hrastom i Strankom umirovljenika, osvojio je 16 zastupničkih mandata, a kako za svako država daje naknadu od 135 tisuća kuna ukupno mu pripada nešto manje od 2, 2 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sulejmani dobiva naknadu, čeka se još SDA-H

Svoje izborne račune 'dotjerao' je i Idris Sulejmani, kandidat za zastupnika pet manjina (albanske, bošnjačke, crnogorske, makedonske i slovenske) pa će mu na račun 'sjesti' 20.250 kuna.

 Sulejmani nije uspio ući u Sabor, pet manjina ponovno će zastupati Ermina Lekaj Prljaskaj, no Sulejmani ima pravo na naknadu jer je kao kandidat manjina koje čine manje od 1,5 posto stanovništva Hrvatske, osvojio više od 15 posto glasova u 12. izbornoj jedinici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoje račune još treba 'dotjerati' Stranka demokratske akcije Hrvatske (SDA-H), ako to učini dobit će naknadu od 20.250 kuna, a DIP će moći  zatvoriti financijsku stranu izbora održanih 5. srpnja.

Na tim su izborima sudjelovale 54 stranke, koalicije i kandidata, no samo njih 18 ima pravo dobiti od države naknadu troškova, ukupno 20, 3 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iznos koji su svi sudionici izbora potrošili na promidžbu dvostruko je veći od iznosa za naknade, riječ je o gotovo 44 milijuna kuna.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo