krevetići za pse / Hrvatski brend za kućne ljubimce Qushin osvaja inozemno tržište: 'Nije se bilo lako probiti'

Image

Osim u Hrvatskoj, Qushin je veoma uspješan i u ostatku Europe

2.1.2022.
12:15
VOYO logo

RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Ivi Goluži koja je pokrenula nagrađivani brend Qushin.

Iva Goluža pokrenula je 2014. Qushin, jer je tada nabavila psa,a  nije bila zadovoljna ponudom proizvoda za kućne ljubimce. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

''Ja jako volim lijepe stvari, no nisam mogla u postojećim dućanima pronaći nešto što bi meni odgovaralo. To je trebao biti hobi, u to vrijeme sam radila u korporaciji, no hobi je prerastao u biznis'', ispričala nam je Goluža. 

Dobili prestižnu nagradu

U Qushin je trenutno zaposleno četvero ljudi. Kupci ih mogu pronaći putem njihove web stranice, kao i putem Facebooka i Instagrama. A oni zainteresirani da njihovi ljubimci krevetiće isprobaju uživo, mogu posjetiti showroom na adresi Vrbik 10a u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na zagrebačkom Vrbiku nalazi se i showroom i njihova proizvodnja. Vole da ih ljudi posjete kako bi mogli uživo vidjeti njihove jastuke, a posebno kako bi ih psi mogli isprobati. Uz to, njihovi proizvodi mogu se naći u pojedinim dućanima.

Nude različite modele krevetića za pse, no Goluža posebno izdvaja nagrađivanu Sofu. Njihov model ''Sofa'' osvojio je ove godine European Product Design Award.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

''Prije dva mjeseca smo dobili europsku nagradu iz product  dizajna. Naša Sofa je prepoznata kao inovativni, poseban proizvod. To je naša trenutna perjanica, koja se prodaje jako dobro, posebno vani'', rekla je Goluža. 

Sofa ima jedinstven dizajn. U njoj postoji ulaz, te je na taj način prilagođena psima koji se volite sakriti, a u isto vrijeme omogućeno je da pas sve ima na oku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U siječnju iduće godine na tržište će izbaciti još jedan novi model, jer im je cilj uvijek pratiti tržište, ali i reakcije kupaca.

''Slušamo prijedloge kupaca. Gledamo da idemo u smjeru da zadovoljimo potrebe, kako vlasnika, tako i kućnih ljubimaca'', izjavila je Goluža. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
petica za ideju /

Kreativna četvorka proizvodi personalizirane postere kućnih ljubimaca: 'Nitko nije slađi od naših predivnih modela'

Porast u koronakrizi

Priznaje kako se u koronakrizi, webshop pokazao odličnim. Posebice u Hrvatskoj su osjetili veću potražnju. 

''Rekla bi da su ljudi nekako više okrenuti i svojim ljubimcima i svom domu'', komentirala je vlasnica brenda Qushin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Qushinu imaju poseban naglasak na personalizirani odnos s kupcima, stoga nije rijetko i da dobiju fotografije pasa na krevetićima. 

''Imamo često slučajeve gdje u istom kućanstvu imamo psa i mačku, pa nam ljudi šalju slike da je mala mačka izbacila velikog psa s jastuka. I mace se vole ušuškati na mekane jastuke'', ispričala nam je Goluža. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

''Ljudi uvijek odabiru po sebi, a ja volim uvijek ljudima ukazati na to da uzorak i boju oni mogu izabrati, ali za model jastuka bi trebali malo promatrati svog psa. Koliko god to zvučalo čudno, tako je, zato što i pasa koje se vole razvaliti, a  i onih koji se vole stisnuti'', pojasnila je Goluža.

Osim u Hrvatskoj, Qushin je veoma uspješan i u ostatku Europe. Njihovi proizvodi mogu se pronaći i u dućanima u Njemačkoj, Francuskoj, Belgiji, Srbiji i Švicarskoj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Nije se bilo lako probiti u inozemstvu. Iz Hrvatske teško graditi brend priču, pa i sa kvalitetnim proizvodom. Nažalost, naša percepcija na zapadu nije baš najbolja'', otvorena je kazala Goluža.

Trenutno je svima, pa i njima, najveća poteškoća nabava. Vlasnica Qushina kaže kako cijeli svijet muku muči s nabavom materijala, pa su primorani naručivati duplo. Vlasnica ipak naglašava kako unatoč nekim poteškoćama, jako voli svoj posao. Sav stres se anulira kada stignu fotografije zadovoljnih pasa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo