vrhunac vala odlaska / Unatoč dubokoj krizi, 200.000 Hrvata odlazi na skijanje

Upravo vrijeme nakon Nove godine, a prije početka nastave i jest najpopularnije među skijašima, a ponuda u tim danima praktički je rasprodana.

3.1.2015.
18:48
VOYO logo

Početak nove godine tradicionalno je među Hrvatima vrijeme za odlazak na skijanje, a čini se kako duboka gospodarska kriza nije utjecala na približno 200.000 ljubitelja snijega koji će i ove godine na planinske vrhove Austrije, Slovenije, Francuske, Italije...

Poklopili su se datumi ove godine sve i za majstore spajanja vikenda s neradnim danima pa se tako ove sezone, uz malo planiranja, na skijanju može provesti punih sedam ili čak osam dana, a da se na to potroši upola manje dana godišnjeg odmora, piše Glas Slavonije.

Upravo vrijeme nakon Nove godine, a prije početka nastave i jest najpopularnije među skijašima, a ponuda u tim danima praktički je rasprodana.

Vrhunac vala odlaska na skijališta očekuje se upravo ovog vikenda, kada će sigurno biti gužvi na graničnim prijelazima.

Prtljažnik pun hrane

Odabere li se apartmanski smještaj, prilikom odlaska na skijanje značajno se može uštedjeti ponesu li se zalihe hrane, što je vrlo popularno među Hrvatima. Zamrznute sarme, kobasice, slanina i razne konzerve tako su uobičajen sadržaj prtljažnika kada se kreće na skijanje, a s obzirom na to da hrana na skijalištima nije jeftina, dnevno se može uštedjeti i nekoliko desetaka eura po osobi zaobiđu li se restorani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoč dobroj promociji, srpska su skijališta nezanimljiva Hrvatima

S tri velika zimska centra i 17 manjih, uz rast smještajnih kapaciteta više kategorije, Srbija se bacila na razvoj zimskog turizma. Tamnošnja turistička zajednica dosta je novca uložila i u oglašavanje u Hrvatskoj, no rezultati nisu očekivani. Znatan je pomak uspostavljanje izravnih letova Air Serbie između Zagreba i Beograda. Statistika bilježi rast broja turista iz Hrvatske: u Srbiji je u 10 mjeseci 2014. boravilo 51.500 gostiju iz Hrvatske, čime je hrvatsko tržište postalo peto najvažnije emitivno tržište za turizam Srbije. No, u domaćim agencijama tvrde da se interes za Kopaonik ne može mjeriti s interesom za austrijska i talijanska skijališta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo