TELEVIZIJA I NAVIKE / Hrvati vole gledati televiziju, žene više od muškaraca: Uz male ekrane najviše smo od 19 do 23 sati

Itekako je vidljiv rast u posljednje dvije godine i za razliku od, primjerice 2012. godine, u 2021. svaki se dan gledala televizija 4 sata i 40 minuta

19.3.2022.
10:40
VOYO logo

Hrvati vole gledati televiziju, doduše žene više od muškaraca. Ispred TV ekrana provode prosječno pet sati svaki dan, gotovo sat vremena više od muškaraca.

Kako izgleda uređaj koji mjeri televizijsku gledanost, i što gledatelji najviše prate?

Trenuci koji se ne zaboravljaju. Trenuci koji ni gledatelji nisu zaboravili. Baš zbog potresa, ali i dvogodišnje pandemija koronavirusa Hrvati su najviše ikad ispred malih ekrana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Postoje ti fejsovi interneti i to je isto izvor informacija, ali živa slika je daleko vjerodostojnija i interesantnija barem meni“, kazala je Vesna iz Zagreba.

„Televizija se gledala u Hrvatskoj više nego ikada otkad postoje mjerenja, a to je od 2003 godine. Prosječan Hrvat provede ispred malih ekrana i više od 4 sata dnevno“, poručila je Magdalena Malinova, izvršna direktorica Udruge mjerenja televizijske gledanosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ljepši dani /

Od idućeg vikenda ljetno računanje vremena: Satove pomičemo sa subote na nedjelju

Image
ljepši dani /

Od idućeg vikenda ljetno računanje vremena: Satove pomičemo sa subote na nedjelju

Itekako je vidljiv rast u posljednje dvije godine i za razliku od, primjerice 2012. godine, u 2021. svaki se dan gledala televizija 4 sata i 40 minuta. Žene više od muškaraca, 5 sati svaki dan, a muškarci 4 sata i 17 minuta.

Svaku tajnu hrvatske televizijske gledanosti zna peoplemetar.

Uređaj za mjerenje televizijske gledanosti prisutan je u 810 kućanstava, koristi ga nešto više od 2 tisuće pojedinaca. Mogu ga koristiti i gosti, primjerice unuci koji dođu u posjet bakama i djedovima. Putem ovog daljinskog se bilježe i njihove navike kod gledanja televizije.

Na ovaj način mjeri gledanost 20 godina. Sudjeluju mlađi, stariji, stanovnici u gradovima, ali i oni koji žive u ruralnim sredinama. Ne mjeri gledanost na mlađima od 4 godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Na prvih šest pozicija su uvijek su uvijek kanali tri velike televizijske kuće, Nova tv, HRT i RTL hrvatska. Pozicije se izmjenjuju, ovisno o televizijskom sadržaju. Najjednostavnije je spomenuti primjer sporta, kada je neko veliko natjecanje, gledatelji gledaju gdje god bilo, stoga to donosi veliku gledanost i prvu poziciju po tome“, kazala je Magdalena Malinova.

I najviše vremena provode ispred televizije u večernjim satima. 40 posto Hrvata najčešće se zabavlja ispred malih ekrana od 19 do 23 sata.

I mi na RTL-u znamo da se navike gledatelja stvaraju dugo. Rukometna prvenstva, informativni program, ali i zabavne emisije najgledaniji su sadržaji na našem kanalu!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo