'Nearby hostel' / Inovacija iz Osijeka: na Pannonian Challengeu predstavljen prvi mobilni hostel na svijetu

Image
Foto: SiB.rtl.hr

Ideju su mladi Osječani uspješno realizirali, a na nju su došli zahvaljujući vlastitim, uglavnom lošim iskustavima sa smještajem na festivalima

14.6.2017.
18:40
SiB.rtl.hr
VOYO logo

Prošlog proljeća inovativni Osječani su osmislili prvi mobilni hostel na svijetu. Sada, nešto više od godinu dana poslije, njihova ideja doživjela je i realizaciju, donosi SiB.hr.

Ideja je to mladih Osječana MihovilaGrgurića i TinaVidovića te starijeg im kolege Zagrepčanina IvanaMalića, a na nju su došli zahvaljujući vlastitim, uglavnom lošim iskustavima sa smještajem na festivalima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prototip je postavljen i otvoren proteklog vikenda na osječkom PannonianChallengeu, najvećem natjecanju u ekstremnim sportovima u ovom dijelu Europe.

Dužine je 6.5 metara (2.4m u transportnom modu). Ima četiri sobe. Dvije sobe su dvokrevetne, dvije su četverokrevetne, a ukupni kapacitet je 12 osoba. Sobe su klimatizirane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za izradu prvog "Nearbyhostela" trebalo im je 6-7 mjeseci, a dijelovi su stigli iz niza zemalja, Italije, Austrije, Njemačke, Rumunjske, a sve su odradile osječke tvrtke

"Mi smo priča iz Osijeka i tako nam je i prirodno bilo na prvo predstavljanje odradimo na nekom osječkom festivalu. Ekipa iz Pannoniana je bila fantastična i izašli su nam u susret sa svime. Reakcije ljudi su također bile pozitivne. Dolazili su, gledali, raspitivali se, a neki su odmah htjeli i rezervirati spavanje. To je za nas pokazatelj da smo pogodili optimum festivalskog smještaja", rekao je MihovilGrgurić, član tima zadužen za marketing.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijeli koncept mobilnog hostela je zaista jednostavan. Transport je standardni, a za širenje na operativni mod je potrebna 1 minuta, za namjestiti sve ostalo još 5 do 10 minuta. Sve se bazira na brzini setupa i iskoristivosti prostora.

Ekipa je svoj projekt započela lani sa crowdfunding kampanjom na Indiegogo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi smo nekako otpočetka znali da financijsku konstrukciju nećemo zatvoriti kroz Indiegogo, ali isto tako smo znali da je to odličan način da priču gurnemo u svijet. Taj medijski dio je proradio, objavili su nas DailyMail, HuffingtonPost, MTV, itd., ali smo bili i featurani na sluzbenoj stranici Stevea Aokija. Javnost je popratila medijsku kampanju, negativnih kritika gotovo da i nije bilo, reakcije su bile pozitivne, priča nam Mihovil.

Više o inovaciji pročitajte na portalu SiB.rtl.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo