'Sritno!' / Kontroverzni imunolog i antivakser o 'poništavanju' cijepljenja: 'Prije i poslije cjepiva treba jesti špek i luk'

Foto: PIXSELL

11.6.2021.
PIXSELL

Poznati kontroverzni imunolog i donedavni voditelj Odjela razvoja i istraživanja Imunuloškog zavoda, dr. sc. Srećko Sladoljev, objavio je ridikulozan status na Facebooku u kojem nudi recept za "poništavanje ili ublažavanje" cjepiva, odnosno kako on to naziva - "genske terapije".  Pandemiju naziva plandemijom, govori o "Ahilovoj peti" mRNK cjepiva, masnoj hrani... Najbitnije, tvrdi da luk i špek nude lijek za cjepivo.

SREĆKO SLADOLJEV /

Djelatnik Imunološkog zavoda i protivnik cijepljenja: 'Tražim deset ljudi koje ću zaraziti ospicama'

SREĆKO SLADOLJEV /

Njegov status prenosimo u cijelosti:

"Često pitanje koje mi postavljaju je kako poništiti ili barem ublažiti učinke postupka genske terapije (koja se u PLANdemiji ne koristi za liječenje rijetkih genetskih bolesti već autoprodukciju imunoprovokatora!).

Jer mnogi su dovedeni "pred zid". Primorani su je primiti. Pogledajte, aktivna tvar u mRNK "cjepivu" je informacijska molekula koja mora U CIJELOSTI biti isporučena stanicama. Djelomična informacija nije informacija. Slaba točka aktivne tvari (mRNK) su SVUDAPRISUTNI enzimi nukleaze koji je uništavaju. Budući su enzimi aktivni čak i kod temperatura ispod ništice (riba nakon dužeg vremenu u zamrzivaču na - 20 mijenja zbog djelovanja enzima i miris i okus!), ova cjepiva s razlogom se moraju čuvati na -70, ali to nije sve. Da bi se mRNK informacijske molekule dodatno zaštitile od nukleaza, uklapa ih se u vodoodbijajuće tvari (PEG) da bi u tijelu "preživjele" od trenutka injektiranja do ulaska u stanice.

Tek kada se PEG-mRNK kapljice stope sa staničnim membranama, mRNK se oslobađaju u staničnu tekućinu (citoplazmu) gdje brzo moraju "pronaći" proteinske tvornice (ribosomi) koje će, dok mRNK prolaze kroz njih, dešifrirati informacijske slijedove i pretvoriti ih u slijedove aminokiselina, u proteine.

Da bi se informacijska mRNK mogla višekratno prepisati, upravo zbog zaštite od djelovanja nukleaza, ribosomi su gusto, gusto nanizani jedan do drugoga bez "lufta"- čim mRNK izviri iz jednog, odmah ulazi u slijedeći ribosom i tako redom. Treba znati da su ribosomi uglavnom načičkani po opnama staničnog "probavnog trakta" (endoplazmatski retikulum, ER) kroz koji stanice stvorene proteine IZBACUJU IZVAN stanice. Na elektronskim slikama zbog načičkanih ribosoma, ER ima zrnatu strukturu (engl. rough endoplasmatic reticulum).

"Tu ćemo ih napasti špekom i lukom"

Ovim podužim uvodom želio sam ukazati na "Ahilovu petu" mRNK cjepiva. I TU ĆEMO IH NAPASTI kada vam ih uštrcaju u tijelo!Učinkovitost cjepiva moguće je smanjiti dvojako: SMANJUJUĆI BROJ PEG-mRNK kapljica (1) i/ili UNIŠTAVAJUĆI ih (2).

1. SMANJITI ćemo broj tako da prije i po primitku cjepiva jedemo MASNU HRANU. Npr. špek i luk. Masnoće će se probavom resorbirati i naše tijelo "zapljusnuti" će lipemična krv. Pogledajte što se dešava s masnim kapljicama u juhi! Manje se spajaju s većim u jednu gigantsku. Pretpostavljam da će se slično (barem dijelom) desiti i s cjepivom!

2. PONIŠTITI ćemo ih tako da prije i po primitku cjepiva popijemo nešto "žešće". Obzirom da alkohol rastvara masnoće, rastvoriti će i PEG-mRNK kapljice (ostalo će napraviti spomenute nukleaze!).
Oni koji su ovako postupili, rekli su mi da cjepivo nisu ni osjetili.
Sritno!", napisao je na kraju Sladoljev.

Nije prvi put da ima ovakve "ispade"

Podsjetimo, on je na glasu kao jedan od vodećih protivnika cijepljenja u Hrvatskoj. Njegovi "ispadi" na Facebooku nisu rijetkost. Osvrnuo se na medije kao na stručnu literaturu za cjepivo protiv ospica...

Foto: Screenshot/Facebook
Foto: Screenshot/Facebook

Krajem prošle godine tvrdio je kako ljudima prijeti opasnost od cjepiva, a ne od virusa. U siječnju ove godine je, pak, na Facebooku objavio glasinu koju je navodno čuo od jedne prijateljice, da je poznati zagrebački ginekolog Mario Kerner preminuo od posljedica cijepljenja Pfizerovim cjepivom protiv COVID-19.

"Žao mi je. Da su mu posthumno napravili PCR, siguran sam da bi bio pozitivan. Tada bismo bili potpuno sigurni od čega je umro. Jedina sigurna dijagnoza je od Kovid-19", napisao je Sladoljev u svojoj objavi.

Kada je krenulo masovno cijepljenje u cijeloj Hrvatskoj, prvenstveno u Zagrebu, Srećko je zahvalio svima uz rečenicu da će Sodoma i Gomora pasti:

"Hvala što ste poslušali tihi glas savjesti, a ne zaglušujuću buku plaćenih ideoloških talambasa. Hvala što mislite na sebe. Hvala što čuvate sebe. Sodoma i Gomora će pasti!"

Osim što jasno izriče svoj stav da je protiv cijepljenja, zagovarao je i politiku nenošenja maski.

Toma