Negodovanje / Plaćanjem do publike: Facebook testira novu opciju koja će mnoge razljutiti

Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Ukoliko ovakvo stanje ubuduće bude sve češće prisutno, ova promjena mogla bi uništiti manje Facebook stranice, kao i one veće koje se oslanjaju na društvene mreže kao primarni izvor posjeta svojim stranicama

24.10.2017.
14:25
Borna Filic/PIXSELL
VOYO logo

Facebook ponovno uvodi promjene, a ove najnovije već su dočekane brojnim negodovanjem. U testiranju svoje nove opcije Facebook je odlučio ukloniti nesponzorirane objave iz regularnog "news feeda" i tako uvesti nemir među one koji do svoje publike dolaze putem društvenih mreža, piše The Guardian

Novi sistem trenutno se testira u šest država, uključujući Srbiju, Slovačku i Šri Lanku, a doznaje se kako se sve nesponzorirane objave sada pojavljuju u zasebnom "feedu", dok je onaj glavni koji vidimo na početnoj stranici rezerviran za objave naših prijatelja te sponzorirane objave. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog ove promjene, korisnici Facebook stranica primijetili su pad aktivnosti korisnika za čak 60% do 80%. Ukoliko ovakvo stanje ubuduće bude sve češće prisutno, ova promjena mogla bi uništiti manje Facebook stranice, kao i one veće koje se oslanjaju na društvene mreže kao primarni izvor posjeta svojim stranicama. 

Povodom novih promjena oglasio se i Facebook koji tvrdi kako rade na tome da korisnike povežu s objavama koje oni smatraju najvažnijima. Prema njima, ljudi žele jednostavniji način kako bi vidjeli objave svojih prijatelja i članova obitelji, zbog čega su tijekom testiranja uveli dva odvojena "feeda", jedan posvećen objavama naših prijatelja i drugi posvećen objavama s Facebook stranica koje nisu plaćene. Dodaju i kako za sada nemaju u planu ovu promjenu primijeniti na sve države. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo