Kakva gozba, čudesa / RTL i najpopularniji chef Hrvatske Špiček provjerili što ima finog na Mediteranskom sajmu. Špičeku je bilo neugodno...

Image
Foto: RTL

Andrea Žarak u Dubrovniku je popratila sajam zdrave hrane, ljekovitog bilja, zelenog biznisa... A tamo je bio i onaj tko to zna cijeniti puno bolje nego mnogi

26.3.2022.
21:17
RTL
VOYO logo

Plava i zelena Hrvatska udružene na krajnjem jugu; dvadesetu godinu u Dubrovniku se održava Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva. 

U ova dva desetljeća, sajam je okupio dalmatinske, istarske, slavonske ali i inozemne proizvođače. Što se sve može kupiti i kušati, provjerili su Tomislav Špiček i naša Andrea Žarak

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od talijanskog Grana Padana, slavonskog kulena i dalmatinskog pršuta, sve se našlo na jednom mjestu. 

Kako dobar pršut mora izgledati? 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Evo upravo ovako. Mora biti crven, mora imati lipu strukturu masnoće. Mora imati okus, miris, blago slatko, slankasti okus ne previše", objasnio je Ante Roca, proizvođač dalmatinskog pršuta iz Velima.

Iz Nove Gradiške u Dubrovnik stigli su pekmezi od luka, pasta od paprike, đumbira, ali i čokolade. Zdravko Sokić, vlasnik OPG-a: "Rekla je supruga, ak' još jedne smislim, da će me ubit jer jednostavno sami sve radimo pa nemamo baš puno vremena za sebe." 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim ića, ima i pića. Nakon dvije godine korone na Mediteranskom sajmu okupilo se stotinu proizvođača. 

Da je domaće proizvođače bitno podržati prepoznali su kupci, ali i vrhunski chefovi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tomislav Špiček: "Jučer sam dvije vrećice nosio. Svi, do koga god dođem, samo stavljaju. Ja velim, nemojte, neugodno mi je, doslovno, koliko bi oni htjeli da ja to sve probam."

Nije bilo lako Špičeku... Njegove zgode na sajmu, ali i drugih, pogledajte u prilogu iz RTL-a Danas:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo