'KRSTIT' ĆE GA

Tinejdžerice otkrile asteroid koji se kreće prema Zemlji: Predstavlja potencijalnu opasnost za naš planet

Asteroid se trenutačno nalazi blizu Marsa

Foto: Shutterstock
Hina/ 28.7.2020. u 9:59
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dvije tinejdžerice iz Indije su, uz pomoć slika s teleskopa Sveučilišta na Havajima, otkrile asteroid koji se kreće prema Zemlji, objavio je indijski Institut za obrazovanje o svemiru.

Asteroid se trenutačno nalazi blizu Marsa i očekuje se da će proći blizu Zemlje za oko milijun godina, izvijestio je SPACE India, privatni institut na kojemu su dvije četrnaestogodišnjakinje prolazile obuku, prenosi Reuters.

"Veseli me što ćemo dobiti priliku nadjenuti ime asteroidu", rekla je Vaidehi Vekariya, koja je dodala da jednoga dana želi postati astronautkinja, kao i njezina prijateljica Radhika Lakhani.

Fascinantna simulacija

Kad bi Mjesec udario u Zemlju, za nekoliko sati postali bismo kugla otopljenih stijena

Fascinantna simulacija

Asteroid, koji su znanstvenici nazvali HLV2514, može biti formalno 'kršten" tek nakon što NASA potvrdi njegovu planetarnu putanju, izjavila je glasnogovornica agencije SPACE India, koja navodi da su djevojke koristile specijalizirani softver za analizu slika snimljenih teleskopom Pan-STARRS na Havajima te da su do otkrića došle u lipnju.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Asteroidi i kometi predstavljaju potencijalnu opasnost za Zemlju, a znanstvenici ih svake godine otkriju na tisuće.

Primjerice, 2013. asteroid teži od Eiffelova tornja eksplodirao je iznad središnje Rusije. Tada je od posljedica udara ozlijeđeno više od 1000 ljudi.

Upravo se čita