Ako pokušavate smršavjeti, trebali bi jesti što više hrane bogate hranjivim tvarima. Hrana koja pruža proteine i vlakna mogla bi biti osobito korisna u upravljanjnju težinom
Izvor: Thinkstock
1. Obiluje nutritivnim vrijednostima - ova voćka sadrži čak 20 različitih vitamina i minerala, a neki od njih su vitamin K, C, B5, B6, E, folati i kalij
Izvor: Thinkstock
Jaja - u maloj studiji na muškarcima otriveno je da su obni kloji su jeli ajja za doručak jeli puno manje količine hrane u sljedećem obroku. Osjećaju su se manje gladni i bili su zadovoljniji do tri sata nakon doručka
Izvor: Thinkstock
Zobena kaša - studija koja je uključivala 47 odraslih osoba promatrala je razlike u apetitu i sljedećem unosu obroka nakon pahuljice i žitarica za doručak. Zobene pahuljice puno su bolje prošle
Izvor: Thinkstock
uzgoj leće
Izvor: Thinkstock
Orašasto voće - u velikoj studiji u Europi, otkriveno je da su ljudi koji su jeli najviše orašastog voća dobili manje kilograma tijekom petogodišnjeg razdoblja od ljudi koji nisu jeli ništa. Imali su i manji rizik od pretilosti
Izvor: Thinkstock
Jedna šalica malina ili kupina ima 8 grama vlakana, koja su povezana s upravljanjem tjelesnom težinom Mogu se dodati drugim jelima, kao što su zobena kaša, jogurt ili salate
Izvor: Thinkstock
Križano povrće poput brokule, cvjetače i kupusa sadrži vlakna koja mogu biti korisna za gubitak težine. Jedna šalica kuhanih prokulica ima 6 g vlakana, što je 24% preporučenog dnevnog unosa
Izvor: Pixabay

Najbolja hrana za mršavljenje: znate li što jesti i gubiti kilograme?

Neke namirnice mogu utjecati na apetit. Ovo je sedam namirnica koje mogu biti korisne, ako želite smršavjeti

RTL/ 17.1.2018. u 12:23

Najnovije

Image
Čekaju prvo dijete

Tajanstveni par uživa na ljetovanju: Supruga Rafaela Nadala pokazala trudnički trbuščić

Najgledanije

Image
Putovali na jug

FOTO Pogledajte kako izgleda unutrašnjost autobusa koji je sletio s ceste pri čemu je 12 ljudi poginulo

Pogledaj još galerija