svjetsko, a naše / Budite originalni u stilu 'made in Croatia' - ljetni modni dodaci hrvatskih dizajnera koje morate imati!

Znamo da su razvikani svjetski brendovi puni simpa stvarčica za ljeto, no nama su se baš jako svidjeli ovi s potpisom hrvatskih dizajnera

14.7.2016.
18:20
VOYO logo

Što šarenije, to bolje, što toplije to oskudnije! Za ljeto se uvijek izdvaja koja kuna više upravo za modne dodatke. A mi smo izdvojili tri posebna i unikatna koja su hrvatskih ruku djelo.

Đurđica Vorkapić iz Hippy Gardena novi je život udahnula espadrilama, neizostavnoj obući iz djetinjstva svake odrasle žene. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Osim što espadrile izgledaju same po sebi predivno, radimo ih s Borovom, ukrašene su tim nekim malim ukrasima, Swarovski kamenčićima, a imaju i prekrasnu kutiju na koju svatko padne. Ljeto je i vruće je, a one su od pamuka, sve je ručni rad i doista najbolji način da nosite hrvatski proizvod", rekla je Đurđica. 

Image
Foto: Facebook
Image
Foto: Facebook

(Hippy Garden/Facebook)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dora Juras Pivac pukim je slučajem i iz vlastita gušta svojim inicijalima ukrasila jedan ceker i na taj način izazvala ogroman interes. Istraživanje ju je odvelo u Lepoglavu do jedine obitelji koja danas u Hrvatskoj radi cekere.

"To je rogoz koji se bere pa suši, pa opet moči. Tamo ima jedna baka od 93 godine koja radi okvir toga i zapravo svi su jako nesretni jer nitko od mladih ne želi naučiti raditi jer je previše vremena za premalo novaca", kaže Dora. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Vijesti.hr
Image
Foto: Vijesti.hr

(Vijesti.hr) 

A stalno nešto novo i originalno nastaje u radionici nakita Silvije Talan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovaj nakit ljetnim čini prvenstveno materijal od kojeg je izrađen - nautičko uže. A parakord možda nije simbol ljeta, ali također je uže koje se koristi u razne svrhe i lijepih je boja", kaže Silvija. 

Image
Foto: Facebook
Image
Foto: Facebook

(Nott.jewelz/Facebook)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izrađivati sto posto hrvatski proizvod nije jednostavno, ali vrijedi svake kune.

"Moraš sve raditi sam, one man band si i onda je to malo komplicirano, jer nabavljaš, izrađuješ, radiš si sam svoj marketing,  ali mislim da ljudi bez obzira na to kakva je situacija, znaju prepoznati zanimljiv proizvod", dodaje Silvija. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bilo je puno jednostavnije naručiti nešto iz Kine što je izdržljivije, što je od poluumjetnog materijala. Ali ja sam nekako htjela tu cijelu priču da je to nešto autohtono", kaže Dora. 

Đurđica je otišla korak dalje i s licitarskim srcem ukrasila nešto što nema nigdje u svijetu - ručnik za plažu s vodootpornom jastučnicom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Doista ne postoji na tržištu ništa slično, mi smo to zaštitili na Zavodu za intelektualno vlasništvo", kaže. 

Eto, potrebno nam je bilo samo malo truda da bismo složili ljetni look kompletno proizveden u Lijepoj našoj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo