Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Brojne prednosti

Tri mita o treningu s utezima u koje žene trebaju prestati vjerovati

Ako želite snažno i tonirano tijelo ili vam je cilj poboljšati sveukupne atletske sposobnosti, trening s težinama može pomoći!

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 30.11.2018. u 8:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Toniranost nećete postići kardio treninzima, nego upravo korištenjem težina (šipka, bučice, girja...), a u nastavku pročitajte tri najveće zablude u vezi treninga snage.

Zbog dizanja utega ćete izgledati kao Hulk

Mnoge žene ne žele vježbati s težinama jer misle da će postati ’nabildane’. To su potpune gluposti. Izgled bodybuilderice ćete postići samo ako uzimate anaboličke steroide, imate ludu kombinaciju gena i trenirate nekoliko sati na dan- svaki dan. Testosteron je primarni hormon odgovoran za rast mišića, a mi žene ga imamo 60 puta manje od muškaraca, stoga je i genetski nemoguće razviti Hulk izgled kod ženskog spola.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Bodybuilderice naporno treniraju godinama kako bi postigle vrlo specifičan izgled, a često uzimaju i različite suplemente koji im pomažu u tom procesu. Dakle, molim vas, jednom za svagda, prestanite vjerovati u ovaj mit.

Korištenje lakših utega je sigurnije i rezultira vitkim izgledom tijela

Upravo se čita

Treniranje s malim težinama će povećati mišićnu izdržljivost, ali neće pomoći u povećanju mišićne mase ili izgradnji vitkog stasa. Ako želite osnažiti i "utegnuti" tijelo tada biste trebali koristiti veće težine u rasponu od 6-12 ponavljanja po seriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Niste sigurni kako odabrati pravu težinu? Počnite s lakšim utegom. Ako bez problema možete napraviti više od 15 ponavljanja određene vježbe, zamijenite taj uteg s dva kilograma težim.

Image
Foto: www.profimedia.hr
Image
www.profimedia.hr

(FOTO: www.profimedia.hr)

Obratite pažnju na to kako se osjećate. Trebali biste biti u mogućnosti napraviti posljednja dva ili tri ponavljanja u pravilnoj formi. Kvaliteta izvedbe je uvijek važnija od količine ponavljanja! Ako vježbe izvodite nepravilno, onda će rezultati izostati. 

Kardio je najbolji način za gubitak masnoće

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Trening snage ima hrpu zdravstvenih prednosti. Naša omiljena: On povećava bazalnu metaboličku stopu (BMR), što znači da ćete sagorijevati više kalorija tijekom dana, čak i kad ništa ne radite. Rezultat je više mišićne mase i manje tjelesne masnoće, a to je nešto što se ne može dobiti od kardio treninga.

Evo i još nekoliko prednosti treninga snage:

  • Povećana gustoća kostiju
  • Bolji balans, koordinacija, agilnost, snaga i pokretljivost
  • Smanjuje rizik od artritisa, osteoporoze, bolesti srca i bolova u leđima
  • Poboljšani obrasci spavanja i raspoloženje, smanjuje razinu stresa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Život i stil/ 30.11.2018. u 8:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba