Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Tehnika opuštanja

Vježbe disanja: Otkrivamo dvije kratke vježbe disanja koje će vas odmah opustiti

Vježbe disanja postale su sve popularnija tehnika za instant opuštanje tijela i uma. Donosimo vam dvije vježbe disanja koje možete iskoristiti bilo kad u danu

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 10.4.2019. u 9:34
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ubrzani način života postao je univerzalni okidač stresa kojem gotovo nitko ne može pobjeći. Iako se u posljednje vrijeme stavlja sve veći naglasak na mentalno zdravlje, još uvijek samo mali broj ljudi prepoznaje kada treba uzeti odmor i kako si pomoći tijekom dana. 

Nositi se sa stresom najbolje je učiniti na prirodni način. U tome nam drastično mogu pomoći alternativni pristupi poput vježbi disanja. Stres koji se nakuplja može biti uzrok tjeskobe slabog imuniteta, lošeg sna, debljanja itd. 

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock)

Možda ne možete uzimati godišnji odmor svaka tri tjedna, ali možete si pomoći malim stvarima tijekom dana kako bi opustili psihu i tijelo. Učiteljica vježbi disanja, Ashley Neese, koja je radila s brojnim holivudskim zvijezdama, za mindbodygreen, otkrila je vježbe disanja koja će vam pomoći u nalaženju trenutačnog mira. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

1. Vježba disanja u pet udisaja

Ako se morate pripremiti za teški razgovor s nekim ili za javni govor, odlično je smiriti tijelo i um ovom vježbom. 

  • Ustanite
  • Raširite noge tako da budu paralelne s kukovima
  • Stanite na prste svake noge
  • Pet puta duboko udahnite kroz nos i polako izdahnite kroz usta

2. Vježba disanja za smirenje uma

Ponekad se teško koncentriramo zbog brzih misli koje nam kolaju glavom. Kako biste se napokon primirili i opustili, isprobajte ovu vježbu koja bi trebala vašu energiju usmjeriti u sadašnjost.

Upravo se čita

Image
'ne voli samo žene već i novac'

Prava sapunica u Sikirevcima, a u glavnoj ulozi župnik: 'Sumnjao sam da se moja supruga dopisuje s nekim...'

  • Sjednite ili ustanite
  • Duboko udahnite kroz nos dok brojite od jedan do pet
  • Izdahnite kroz nos i brojite od pet do 1
  • Ponovite ovo 5 puta i osvijestite kako vam se um smiruje

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Život i stil/ 10.4.2019. u 9:34
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Kako ga prepoznati

Simptomi srčanog udara: najvažnija je brza reakcija

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba