Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
minimum

Korak za zdravlje: Čak i manje od 10 minuta hodanja dnevno čini razliku

Znate kako se kaže: 'Pitat će te starost gdje ti je bila mladost'. Ako se pita znanstvenike koji su proveli ovo istraživanje, mladost bismo trebali provesti u pokretu

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 2.4.2019. u 15:13
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Studija provedena na Sveučilištu Northwestern i objavljena u časopisu American Journal of Preventative Medicine pokazala je da samo sat vremena hodanja tjedno - dobro ste pročitali, ne dnevno, nego tjedno, čini razliku. 

"To je manje deset minuta hodanja dnevno. Toliko nam je dovoljno da očuvamo vitalnost", kaže autorica studije Dorthy Dunlop, profesorica preventivne medicine na spomenutom sveučilištu.

Studija je trajala četiri godine, a u njoj su sudjelovale starije osobe koje su bile podijeljene u dvije grupe. Jedna grupa prakticirala je brzo hodanje u ukupnom trajanju od jednog sata tjedno, a druga nije. Pokazalo se da su pripadici tjelesno kativne grupe bili u mogućnosti bez problema potrčati za autobusom ili brzo prijeći cestu, dok grupa koja nije bila tjelesno aktivna nije bila to u stanju. 

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Iako je ovo istraživanje bilo usredotočeno na starije osobe s tjelesnim problemima poput osteoartritisa, znanstvenici poručuju da bismo trebali biti tjelesno aktivni u mladosti i kroz cijeli život kako bismo u starosti što dulje bili vitalni i neovisni o tuđoj pomoći.

Za potpuno neaktivne osobe, odnosno one koje se ne bave nikakvim vidom rekreacije čak je i deset minuta brzog hodanja dnevno dovoljno. 

Upravo se čita

Image
bivši ministar

Kovač za RTL o ruskoj aneksiji: 'Kada Ukrajina službeno postane članica NATO-a počinje svjetski rat'

Dobra je vijest da tu razinu tjelesne aktivnosti najvjerojatnije već dosežemo jer se u nju ubraja odlazak do trgovine, trčanje za javnim prijevozom, trčanje za djecom i druge svakodnevne aktivnosti. No, nemojte stati na tome. Što budete aktivniji to ćete biti zdraviji - i mentalno i tjelesno.

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Život i stil/ 2.4.2019. u 15:13
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
jednostavno do zdravlja

Kako povećati željezo u krvi: poboljšajte krvnu sliku pomoću hrane

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba