Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Saveznik u mršavljenju

Niste obožavatelj trčanja? Skinite kilograme hodanjem

Umjesto trčanja, odradite svoj kardio trening hodanjem

Image
Foto: www.profimedia.hr
Život i stil/ 16.1.2019. u 8:30
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Takav program se koristi intervalima (izmjena razdoblja visokog i niskog intenziteta), koji su najučinkovitiji način sagorijevanja kalorija. Donosimo vam primjer programa hodanja za početnike tako da ćete možda morati prilagoditi preporučene brzine, intenzitet i vremena da odgovaraju vašoj fitness razini.

Tri načela o kojim morate voditi računa:

Frekvencija: Pokušajte hodati tri do pet puta tjedno, ovisno o vašoj fizičkoj spremi. Početnici bi trebali početi polako ( tri puta tjedno), dok srednji i napredni vježbači mogu izvoditi program pet puta tjedno.

Intenzitet: Šeta se brzim, a ne ležernim tempom. Obratite pozornost na ukupan intenzitet, s ciljem da stalno bude između 5 i 7 na skali od 1-10.

Vrijeme: Vrijeme vježbe ovisi o vašim fizičkim sposobnostima. Ne smijete se forsirati, a opet ne smijete si zadati ni previše lagan tempo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

I zapamtite, uvijek prije treninga trebate se zagrijati, a poslije ohladiti. Zagrijavanjem pripremate svoje tijelo za napore koji slijede, a istezanje će spriječiti upalu mišića i ubrzati proces oporavka.  

Image
Foto: Thinkstockphotos.com
Image
Thinkstockphotos.com

Evo kako bi početnička intervalna šetnja trebala izgledati:

Upravo se čita

Image
svijet strepi

Zelenski misli da Putin ne blefira: Što bi se dogodilo da Putin baci nuklearnu bombu?

  1. Prvih pet minuta hodajte polaganim tempom (zagrijavanje)
  2. Dvije minute žustro hodajte
  3. Minutu hodajte umjerenim tempom
  4. Dvije minute hodajte najbrže što možete
  5. Minutu hodajte polako
  6. Tri minute žustro hodajte
  7. Dvije minute hodajte umjerenim tempom
  8. Tri minute hodajte najbrže što možete
  9. Dvije minute hodajte polako
  10. Pet minuta istezanje

Ukupno trajanje: 26 minuta

Svaki tjedan postepeno povećavajte minute hodanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Život i stil/ 16.1.2019. u 8:30
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Što može biti

Primijetili ste krv u stolici? Ovo je 11 mogućih uzroka rektalnog krvarenja

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba