Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
stručnjaci odgovaraju

Vječna debata: što je bolje trčanje ili brzo hodanje?

Oni koji trče, sigurni su da je to najbolji način rekreacije, a oni koji hodaju, svoje korake ne mijenjali za trčanje

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 25.1.2018. u 14:39
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Sve više trkača viđamo na ulicama, ali i sve više ljudi koji rekreativno hodaju. Oni koji hodaju, sigurni su da je to najbolji način rekreacije, a oni koji trče baš i ne misle tako.

Gdje je istina i što je od tog dvoje bolje za naš organizam? Stručnjaci smatraju kako i jogging i rekreativno hodanje nose dobrobiti - i jedno i drugo jačaju srce, tope kalorije i stres te su sjajna kardiovaskularna vježba. 

Plusevi za trčanje

Trčanje sagorjeva puno više kalorija od hodanja u istom vremenu, čak dvostruko više, kaže ortoped i fizoterapeut dr. Patrick Suarez. Osim toga, a odlično ide u paketu sa sagorjevanjem kalorija, trčanje potiče lučenje hormona peptida koji smanjuje apetit.  Stoga, ako vam je cilj skinuti kilograme - potrčite. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock)

Plusevi za hodanje

Upravo se čita

Image
ŽIVOT NA VAGI

Zuzana kroz suze: 'Bila sam neželjeno dijete. Kad je mama ostala trudna, saznala je da je tata oženjen'

Hodanje je fizički manje zahtjevno od trčanja i puno manje agresivno prema koljenima i zglobovima što znači i manji rizik od ozljeda, kaže osobna trenerica i trenerica trčanja Amanda Shannon Verrengia.

Hodanje je bolje za mentalno zdravlje, smatra Stephanie Powers, holistička terapeutkinja i autorica knjige "Thyroid First Aid Kit" koja kaže da se za vrijeme hodanja stvaraju črvste veze između uma i tijela. Ona svojim klijentima preporučuje brzo hodanje kao alat koji će izbalansirati um i tijelo. Osobito preporučuje hodanje u prirodi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Zaključak

Bilo da se odlučite za trčanje ili hodanje, već ste na dobitku jer ste se ustali s kauča i učinili nešto dobro za svoje tijelo. Ukoliko ste potpuni početnik, krenite s hodanjem, vježbajte svoje zglobovei i mišiće kako bi bili spremni podnijeti teret trčanja. A kada trčite, usporite ponekad, hodajte, uživajte u prirodi oko vas, u trenutku. Stanite, osluškujte.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Život i stil/ 25.1.2018. u 14:39
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Neugodna pojava

Dlake oko bradavica kod žena: koji su mogući uzroci i kako ih se riješiti?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba